logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us

  PR 28.11.2022, przeczytano 879 razy
ilustracjastrzałka

31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals Management Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hyatt-place-krakow-%E2%80%93-wnetrza-hotelu-wedlug-mixd-i-trust-us,398155,artykul.html

Hyatt jest światową siecią hotelową należącą do Hyatt Corporation. W jej skład wchodzi łącznie ponad 400 wysokiej klasy obiektów zlokalizowanych na sześciu różnych kontynentach. Po 10 latach nieobecności, marka Hyatt powróciła do Polski, potwierdzając tym samym zaangażowanie w dalszy rozwój swojej marki w Europie.

Wnętrza Hyatt Place Kraków są eleganckie i harmonijne. To typowy hotel mid-scale, adresujący swoją ofertę zarówno do turystów, jak i do gości biznesowych. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów - drewna orzechowego, piaskowca, trawertynu, polerowanego, jasnego betonu oraz nietuzinkowych, indywidualnie zaprojektowanych rozwiązań, np. lamp, kotar z łańcuszków zdobionych nadrukami, nadało wnętrzom hotelu prawdziwie unikalny charakter. Hasłem przewodnim projektu wnętrz Hyatt Place Kraków jest „urban jungle”. Z jednej strony nie brakuje więc materiałów, rozwiązań i detali kojarzonych z wielkomiejską architekturą, np. betonu, stali, siatek czy neonów, z drugiej – w kolorystyce wnętrz dominuje szlachetny brąz orzechowego drewna i zieleń oraz akcenty fioletu.

ilustracjastrzałka

- Silną inspiracją była tu sama lokalizacja hotelu: położonego tuż przy krakowskich Błoniach – zielonych płucach miasta, a jednocześnie tak bliskiego wszelkim miejskim atrakcjom grodu Kraka – mówi Piotr Kalinowski, CEO i dyrektor artystyczny MIXD. - W pokojach dominuje  spokojna kolorystyka, która sprzyja odpoczynkowi podróżujących. W częściach wspólnych znajdziemy żywe barwne akcenty, które je ożywiają i przyciągają uwagę.

Zdobiące ściany murale autorstwa Karola Banacha to wizualne opowieści  pełne krakowskich legend i historii m.in. o Smoku Wawelskim, Lajkoniku czy obwarzankach. Bogate zdobienie ścian to poniekąd kolejna miejscowa tradycja – poczynając od arrasów wawelskich, a na wnętrzu Jamy Michalikowej kończąc.

ilustracjastrzałka

Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy zrealizować projekt hotelu zlokalizowanego w tak prestiżowej części Krakowa – mówi Daniel Ochońko, prezes zarządu spółki Trust Us, specjalizującej się w realizacjach wnętrz obiektów komercyjnych. Głównym założeniem projektu było stworzenie wnętrz przyjaznych zarówno rodzinom z dziećmi, jak i gościom biznesowym. Realizacja obejmowała wszystkie meble i zabudowy w pokojach i łazienkach, korytarze, przestrzenie ogólne, sale konferencyjne, recepcję oraz część gastronomiczną. Ponadto, w częściach wspólnych znalazły się meble wolnostojące autorstwa renomowanych włoskich producentów. Wśród materiałów dominuje drewno, kamień naturalny na blatach, płyta meblowa w wersji compact oraz zielony marmur. Całościowa realizacja projektu zajęła nam ok. 8 miesięcy, w trakcie których wykonaliśmy i dostarczyliśmy ponad 2.5 tys. sztuk mebli oraz, wspólnie z Pofawe - naszym partnerem w kwestiach tekstylnych, ok. 6 tys. m.b. tkanin w dekoracjach okiennych.

Charakterystycznym, nieco żartobliwym elementem wystroju jest hasło „na pole”, ukryte przemyślnie we wnętrzach pokoi. Jest to z jednej strony nawiązanie do lokalnej gwary, z drugiej – zachęta do eksplorowania przez hotelowych gości atrakcji Krakowa. W pobliżu znajduje się przecież Rynek Główny, Zamek Królewski na Wawelu, Muzeum Narodowe czy Kopiec Kościuszki.

ilustracjastrzałka

Źródło: MIXD, Trust Us

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764