logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Hyper Scape – Platige image stworzyło trailer produkcji Ubisoftu

  PR 14.07.2020, przeczytano 979 razy
ilustracja

Studio zaprezentowało animację wprowadzającą w świat nowej produkcji Ubisoftu. Trwający niemal 3 minuty cinematik przenosi widza do wirtualnych i realnych światów z 2054 roku, gdzie toczy się akcja gry. To kolejny projekt Platige Image zrealizowany w trakcie trwania epidemii COVID-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-hyper-scape-%E2%80%93-platige-image-stworzylo-trailer-produkcji-ubisoftu,387774,artykul.html

Nad animacją pracował 130-osobowy zespół twórców z Platige Image. Na potrzeby Hyper Scape stworzono łącznie ponad 200 assetów. Wcześniej studio stworzyło dla światowego ginganta cinematiki  do takich produkcji jak m.in. Tom Clancy's The Division 2, Rainbow Six Quarantine, czy Watch Dogs 2.

  • Klient: Ubisoft Montreal
  • Director: Bartłomiej Kik
  • CG Supervisor: Bartosz Skrzypiec
  • Art. Director: Karol Klonowski
  • CG Producer: Agata Bereś
  • Executive Producer: Piotr Prokop
  • Head of CG: Bartłomiej Witulski
  • Head of Production: Magdalena Machalica

Hyper Scape to gra akcji z gatunku FPS battle royale, dostępna w modelu free to play. To też zupełnie nowy tytuł z bogatym światem, oryginalną historią i niespotykanymi dotychczas postaciami. Trailer prezentuje tajniki świata Hyper Scape, który będzie rozwijany w kolejnych sezonach. Gracz biorący udział w akcji z perspektywy pierwszej osoby, będzie mógł łączyć się w niewielkie drużyny z innymi uczestnikami rozgrywki i w ten sposób walczyć z innymi zespołami biorącymi udział w grze.  Studio rozpoczęło swój udział w projekcie już na etapie pracy nad scenariuszem, a jego głównym zadaniem było przygotowanie dynamicznej animacji demonstrującej szybkie tempo rozgrywki oraz stworzenie hiperrealistycznych postaci głównych bohaterów.

- Byliśmy zaangażowani w projekt już we wczesnej fazie produkcji. W siedzibie Ubisoftu, w Montrealu mieliśmy dostęp do pierwszych wersji gry, jak również do ciągle aktualizowanego builda. Wspólnie przeszliśmy przez wszystkie fazy dojrzewania nowego IP, co było bardzo ekscytujące, ale też pełne wyzwań. Na każdym z etapów produkcji spotykaliśmy się z dużym zrozumieniem procesu powstawania CG, dostaliśmy dużą dozę zaufania oraz mnóstwo pozytywnego feedbacku. - komentuje Bartek Kik, reżyser trailera z Platige Image

- Na planie mocap spędziliśmy 5 dni – sesja główna trwała 2 dni, z 1 dniem na próby. Kolejnego dnia robiliśmy dogrywki, a następnego realizowaliśmy sesję faceware. Oddanie płynności i dynamiki rozgrywki było dla nas kluczowe, dlatego pracowaliśmy z niezastąpionym Maćkiem Kwiatkowskim oraz dwójką artystów parkour’owych – Moniką Mińską oraz Jakubem Grossmanem. – dodaje Agata Bereś, CG Producer ze studia Platige Image.

Jednym z największych wyzwań było też realizowanie produkcji po ogłoszeniu pandemii, kiedy cały ponad 100-osobowy zespół Platige oraz klienta przeszedł w tryb pracy zdalnej. Mimo niecodziennej sytuacji prace były kontynuowane, a cały projekt został zrealizowany zgodnie z harmonogramem.

- Zaufanie jakie otrzymujemy od Ubisoftu to dla nas powód do dumy, ale też duża odpowiedzialność. Cieszymy się, że w tym trudnym dla wszystkim czasie, udało nam się wspólnie stworzyć produkcję na najwyższym poziomie. – podsumowuje Piotr Prokop, Business Development Director w Platige Image.

Premiera cinematika odbyła się w ramach prezentacji gry w wersji beta dla komputerów stacjonarnych. Oficjalna premiera Hyper Scape jest planowana pod koniec lata na PC, PS4 oraz Xbox One.

Źródło: Platige Image

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764