logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made

  PR 18.10.2019, przeczytano 1426 razy
ilustracja

Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ice-z-nowa-strategia-komunikacji-od-hand-made,384395,artykul.html

- Agencja Hand Made doskonale zidentyfikowała istotę Centrum Kongresowego ICE Kraków, wyznaczając świeżą strategię komunikacji pod hasłem „Together”. Dlaczego „Together"? Bo za ICE Kraków stoją ludzie z różnych branż z całego świata, którzy jednoczą się we wspólnym celu – organizacji różnych wydarzeń kulturalnych, społecznych i biznesowych, takich jak kongresy, konferencje i eventy marketingowe. Zarówno nasi klienci, dostawcy usług, lokalna branża, jak i uczestnicy wydarzeń tworzą to miejsce razem z nami, dlatego też hasło „Together” idealnie trafiło w nasze oczekiwania. Bez ludzi ICE Kraków to tylko budynek. - mówi Izabela Helbin, dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego, które jest operatorem Centrum Kongresowego ICE Kraków. - Od początku istnienia intensywnie rozwijamy cykl koncertów muzyki klasycznej klasy premium o nazwie „ICE Classic", odpowiadamy za biznesową sieć „Kraków Network", która obecnie liczy 600 członków, a jej celem jest przyciąganie do Krakowa nowych imprez oraz współpraca w obszarze krakowskiej branży spotkań. Organizujemy także cykl rodzinnych pikników „Dzień dobry ICE Kraków" – z największym placem zabaw w mieście oraz projekt „Power of 4", polegający na współpracy czterech dużych miast w celu pozyskiwania dla Polski międzynarodowych wydarzeń. Te wszystkie zadania realizujemy we współpracy z ponad setką podmiotów, dlatego podkreślenie, że działamy RAZEM, było dla nas kluczowe. - dodaje Helbin.

W ramach współpracy z KBF, operatorem obiektu, Hand Made odpowiada również za projekt kreacji graficznej i nową odsłonę identyfikacji wizualnej. Odświeżona została też komunikacja związana z obchodami 5-lecia ICE Kraków w social mediach. W zakres prac agencji wchodzą projekty BTL oraz projekty digitalowe.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Hand Made

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764