logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Identyfikacja linii BIO Piątnica: Szczęśliwe krowy są w kwiatki

  PR 16.10.2018, przeczytano 2184 razy
ilustracjastrzałka

Jak w prostym symbolu oddać idee proekologiczne i prozdrowotne?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-identyfikacja-linii-bio-piatnica%3A-szczesliwe-krowy-sa-w-kwiatki,379752,artykul.html

Właśnie takie pytanie zadali sobie projektanci Czteryczwarte Brand Design, podchodząc do tematu nowej linii BIO Piątnica.

Zadanie projektowe, jakie otrzymaliśmy od Piątnicy, od samego początku wzbudzało w nas entuzjazm. Popieramy zdrową, ekologiczną żywność i chcieliśmy stworzyć dla BIO Piątnicy coś wyjątkowego.

Piątnica znana jest na rynku z najlepszych jakościowo produktów mlecznych, które powstają dzięki dbałości o jakość skupowanego mleka, dobre relacje z dostawcami, osobiste zaangażowanie prezesa firmy w sprawdzanie i próbowanie, czy to, co powstaje na liniach produkcyjnych, spełnia najlepsze standardy. Takie podejście w pełni nas przekonało.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Idąc tokiem skojarzeń, że tylko szczęśliwe krowy dają najlepsze mleko, szukaliśmy pomysłu kreatywnego, który może tę treść zobrazować. I tak powstały krowy w kwiatki.

Nie tylko opowiadają historię krowy swobodnie pasącej się na pastwisku, jedzącej trawę, koniczynę, ale także powodują, że się uśmiechasz, mając w ręku takie opakowanie. Kupując produkty ekologiczne, robisz coś pozytywnego dla siebie i środowiska, dlatego chcieliśmy, by linia BIO wyróżniała się nie tylko od strony symboli, ale także tonalnością – by oddała nasz entuzjazm i radość. A to wszystko stało się możliwe dzięki krowie w kwiatki.

Źródło: Czteryczwarte Brand Design

www.44branddesign.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764