logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Imagine przygotowało kampanię świąteczną dla marki Hefra

  PR 03.12.2020, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Imagine, po rozpoczęciu w październiku obsługi marki Hefra, przygotowała dla niej świąteczną kampanię reklamową, oraz specjalną stronę internetową Prezenty.hefra.pl, umożliwiającą użytkownikom wysłanie wybranej osobie prezentu z dedykacją. Kampania rozpoczyna się 3 grudnia i potrwa do 20 grudnia, a prowadzona będzie pod hasłem "Prezenty od serca dla bliskich sercu". Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jej celem jest także poszerzenie zasięgu marki Hefra o młodszych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-imagine-przygotowalo-kampanie-swiateczna-dla-marki-hefra,389418,artykul.html

Warszawska Fabryka Platerów HEFRA, firma z 200-letnią tradycją, uruchamia na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia specjalną stronę internetową: prezenty.hefra.pl. Jej odbiorcy będą mieli możliwość skomponowania prezentu dla bliskiej osoby, dzięki  doborowi produktu z gamy propozycji Hefra, życzeń, opakowania oraz dodaniu dedykacji. Zakupione prezenty trafią prosto w ręce adresatów - tak, by mogły stać się wyrazem pamięci, a zarazem doskonałym podarunkiem pod choinkę.

Agencja Imagine jest odpowiedzialna za przygotowanie strony internetowej, zakup oraz planowanie mediów do towarzyszącej kampanii.

- W portfolio marki Hefra można znaleźć produkty na każdą kieszeń. Co więcej wszystkie charakteryzują się najwyższą jakością i wysokimi walorami estetycznymi, dlatego świetnie sprawdzają się jako prezenty - mówi Karol Świetlicki vel Węgorek, CEO Hefra SA - Tegoroczne Święta mogą być zupełnie inne niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni. Niezmienna pozostanie jednak potrzeba bliskości i pamięci. Stąd nasz pomysł, aby ułatwić ich okazywanie. Dzięki naszej akcji każdy może kupić spersonalizowany prezent wraz z osobistą dedykacją, my zaś zadbamy o jego dostarczenie, by mógł cieszyć osoby bliskie sercom naszych klientów - dodaje.

- Grupą docelową akcji „Prezenty od serca dla bliskich sercu” są nie tylko dotychczasowi odbiorcy i sympatycy marki, ale także młodsi odbiorcy, którym bliskie jest myślenie o prezentach od strony funkcjonalnej, ale mieszczących się w racjonalnym budżecie - dodaje Aleksandra Kołaczek, Senior Project Manager w agencji Imagine.

Kampania reklamowa towarzysząca debiutowi strony www.prezenty.hefra.pl będzie prowadzona od 3 do 20 grudnia.

Agencja Imagine rozpoczęła długoterminową obsługę marki Hefra w obszarze digital w październiku. Współpraca dotyczy prac nad UX i UI e-commerce marki Hefra oraz kampanii digital.

Długoterminowo działania agencji skupiają się na poprawie doświadczeń klientów Hefry online i wzroście efektywności kanału e-commerce firmy. Wcześniej marka Hefra nie współpracowała w takim zakresie z żadną agencją.

Warszawska Fabryka Platerów HEFRA to firma z niemal już 200-letnią tradycją (jej początki sięgają roku 1824) - jako jedyna w Polsce produkuje ekskluzywne sztućce i galanterię stołową - wytwarzane ręcznie, w całości ze srebra najwyższej próby 925, platerowane srebrem próby 999 i wykonane ze stali nierdzewnej 18/10.

Źródło: Imagine

www.imagine.am

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764