logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Innogy wyczyściło budynki i pokazało jak smog zanieczyszcza płuca

  PR 15.12.2020, przeczytano 1358 razy
ilustracjastrzałka

Przysłonięte szarą warstwą smogu budynki przy ulicy Puławskiej i al. Jerozolimskich odzyskały dawny blask. Wyczyszczono je w ramach kampanii Clean Art innogy Polska, po tym jak wodne murale na ich ścianach pokazały, że podobne zanieczyszczenia osadzają się w płucach. W trosce o zdrowie warszawiaków Fundacja innogy Polska sfinansuje profilaktyczne badania płuc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-innogy-wyczyscilo--budynki-i-pokazalo-jak-smog-zanieczyszcza-pluca,389579,artykul.html

Smog, który osadza się na budynkach, dociera także do naszych płuc. Jest jedną z głównych przyczyn chorób układu oddechowego i krążenia. Stworzone w listopadzie, w pierwszym etapie kampanii wodne murale “Czyste powietrze. Czysta Warszawa” miały zwrócić uwagę warszawiaków na problem zanieczyszczenia powietrza w mieście. Następnie budynki zostały całkowicie wyczyszczone, dzięki czemu mieszkańcy mogą lepiej wyobrazić sobie jak wyglądałoby życie w mieście bez smogu. W finale projektu, w lutym 2021 roku innogy wesprze profilaktyczne badania płuc warszawiaków. Akcja będzie finansowana ze środków Fundacji innogy w Polsce. Marka do końca 2021 r. będzie przekazywać na badania płuc warszawiaków 1 zł za każdy miesiąc obowiązywania każdej umowy na warunkach produktu Warszawska Eko Energia.

- innogy działa w Warszawie z myślą o mieszkańcach - podkreśla Małgorzata Nieciecka-Sosińska, head of marketing communications, innogy Polska. - Prowadzimy wiele proekologicznych projektów zwiększających świadomość warszawiaków. W tym szczególnym okresie chcieliśmy skupić się na problemie zanieczyszczenia powietrza, który ma znaczący wpływ na zdrowie mieszkańców stolicy. Z występowaniem smogu mierzymy się co roku, a żeby mu zapobiec musimy współpracować i wspólnie zmieniać swoje nawyki. Nawet pozornie nieistotne decyzje jednostek mogą pozytywnie wpłynąć na jakość powietrza w Warszawie – zaznacza.

ilustracjastrzałka

Do czyszczenia budynków przy al. Jerozolimskich 121/123 i Puławskiej 30, została użyta jedynie gorąca woda pod odpowiednim ciśnieniem, dzięki czemu projekt nie miał negatywnego wpływu na środowisko. Akcja innogy Polska pomogła się także pozbyć graffiti, które od lat szpeciło elewacje. Mieszkańcy zyskali nie tylko poprawę estetyki swojego domu. Warto wiedzieć, że smog, który osadza się wraz z innymi zanieczyszczeniami na budynkach, może wchodzić w bardziej skomplikowane procesy szkodliwe dla zdrowia i środowiska. Udowodniono, że brud na budynkach pod wpływem światła uwalnia tlenki azotu, które uczestniczą w tworzeniu smogu.*

- Pod wieloma względami ta akcja to bardzo dobry pomysł - uważa Ewa Konieczko, zarządca nieruchomości przy. ul Puławskiej 30. - Elewacja była zanieczyszczona, zamalowana graffiti i wymagała odświeżenia, co podnoszono na ostatnim zebraniu. Projekt Clean Art pokazał także jak ogromnym problemem miasta są zanieczyszczenia. Puławska jest jedną z najruchliwszych ulic w stolicy i smog jest tu dokuczliwy.  Społecznie niezwykle istotne jest również, że  zostaną  wykonane w przyszłości nieodpłatne badania dla warszawiaków - podkreśla i dodaje, że dobrze byłoby, by duże firmy takie jak innogy angażowały się w przyszłości w przedsięwzięciach na rzecz zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska, jak i akcje wspierające wychodzące naprzeciw potrzebom mieszkańców.

Autorką pomysłu Clean Art jest 180heartbeeats + JUNG v MATT.

Zobacz jak marka innogy wyczyściło graffiti na budynku przy ul. Puławskiej.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

innogy wspiera wizję Warszawy bez smogu

Clean Art to nie jedyna inicjatywa marki innogy na rzecz przyszłości Warszawy bez smogu. innogy systematycznie poszerza swoją ofertę produktów związanych z energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych, m.in. oferuje nowoczesne instalacje fotowoltaiczne. Firma uruchomiła także największy w Polsce, w pełni elektryczny car sharing innogy go!. W marcu br. roku 25 aut wyposażyła w czujniki Airly. Warszawiacy jeżdżąc bezemisyjnymi autami, aktualizują Mapę Smogo!wą. Dostępna na stronie airly.eu/mapasmogowa daje warszawiakom pierwszą na świecie aktualizowaną w czasie rzeczywistym, mobilną mapę smogu. Wiedzę o jakości powietrza zyskali m.in. mieszkańcy Pragi Północ, gdzie nie było dotąd czujnika stacjonarnego.

Źródło: 180heartbeeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764