logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Insignia z kampanią Kamis „Nadaj świętom smak”

  PR 21.12.2021, przeczytano 825 razy
ilustracja

Pachnące cynamonem, goździkami i kardamonem – nie ma prawdziwych Świąt bez aromatycznych przypraw! Ruszyła świąteczna odsłona kampanii KAMIS „Nadaj świętom smak”. Oprócz szerokich działań promocyjnych w Polsce, koncept zadebiutował na dwóch rynkach zagranicznych ­- w Rosji oraz w Rumunii. Za realizację kampanii odpowiada agencja Insignia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-insignia-z-kampania-kamis-_nadaj-swietom-smak_,394209,artykul.html

Najnowsza, bożonarodzeniowa kampania KAMIS „Nadaj świętom smak” to kontynuacja dotychczasowych działań marki, której celem jest przywołanie tradycyjnych świątecznych smaków z produktami KAMIS. Za szeroką promocję kampanii odpowiada agencja Insignia, do której należało opracowanie koncepcji oraz key visuala, przygotowanie kreacji nośników POS, działania digital oraz współpraca z influencerami. Na bazie zrealizowanego przez agencję Insignia wraz z Papaya Films  w 2019 roku spotu, opracowano również tegoroczny scenariusz i adaptację materiałów do telewizji. Koncepcja kampanii została również przeniesiona na rynki zagraniczne.

- W tym roku nasz koncept zadebiutował w Rosji oraz w Rumunii, gdzie odpowiadamy za adaptację materiałów video do telewizji i digitalu na bazie zrealizowanego spotu w 2019 roku. Wejście kampanii na rynki zagraniczne to niewątpliwy sukces i wielka radość z realizacji projektu o międzynarodowym potencjale – mówi Kinga Zborowska, Senior Account Manager, Insignia.

Szerokie wsparcie dla kampanii w Polsce zapewniają działania mediowe realizowane przez Grupę Publicis, takie jak spot w telewizji, portale horyzontalne, wideo w internecie o precyzyjnym targetowaniu, dedykowane wideo materiały z kluczowymi przepisami świątecznymi, reklamy w wyszukiwarkach czy aplikacje zakupowe.

W ramach działań promocyjnych powstał również świąteczny e-book, który zawiera najważniejsze przepisy z wykorzystaniem produktów KAMIS, a także mailing wewnętrzny dla pracowników marki.

Insignia odpowiada również za koncepcję oraz koordynację współpracy marki z influencerami takimi jak Ola Tatka (olatatka), Eliza Nowak-Siuzdak (elinowak), Joanna Małagowska (Po Prostu Pycha), Anna Zyśk (Jedz Pysznie), Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie). Kampania trwa do 25 grudnia.

Współpraca Insignii z firmą McCormick Polska, do której należy marka KAMIS, trwa z powodzeniem od 2019 r. Agencja realizuje projekty dla trzech międzynarodowych marek tego klienta.

Źródło: Insignia sp. z o.o.

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764