logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Instrukcje bezpieczeństwa wcale nie muszą być nudne

  PR 08.06.2020, przeczytano 964 razy
ilustracja

Informowanie i przypominanie o tym, jak zachować bezpieczeństwo w czasie pandemii nie musi być nudne. Centrum Handlowe Blue City przygotowało instruktaż przypominający ten, który oglądamy na pokładzie samolotów w wykonaniu stewardess.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-instrukcje-bezpieczenstwa-wcale-nie-musza-byc-nudne,387324,artykul.html

Po okresie kwarantanny świat ponownie zaczyna się otwierać. Jednak cały czas musimy zachowywać ostrożność, zwracać uwagę na higienę i nasze bezpieczeństwo. O tym, że trzeba często myć i dezynfekować dłonie, a w miejscach publicznych nosić maskii rękawiczki, informują umieszczone w różnych miejscach komunikaty.

Centrum Handlowe Blue City postanowiło przypomnieć o tym klientom w nieco inny, lekki sposób i przygotowało razem z agencją Communication Unlimited i studiem promocji Ewesa niecodzienne wydarzenie. Ubrane jak stewardessy tancerki z zespołu Dream Dance Natalia Wojdak pokazywały, podobnie, jak robi to personel pokładowy w samolotach, o czym należy pamiętać i jak zachowywać się w przestrzeni centrum handlowego.

- Kiedy jesteśmy w samolocie, rzadko zdarza nam się czytać instrukcje bezpieczeństwa. Wolimy słuchać komunikatu i patrzeć jak instruktaż przedstawiają nam stewardessyi stewardzi. Stąd też pomysł na event w Blue City. „Nasze stewardessy” demonstrowały zasady bezpieczeństwa inaczej, bo tanecznym krokiem. Chcieliśmy w ten sposób  rozweselić klientów centrum i pokazać, że o bezpieczeństwie można mówić nie tylko za pomocą sztywnych komunikatów – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director Communicationn Unlimited  

Podczas eventu zostały nagrane filmy instruktażowe, które obecnie są udostępniane w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, You Tube), na stronie www i na ekranach, znajdujących się na terenie Blue City.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764