logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jak dobrze wstać skoro świt! - kampania marki Melatonina Lek-Am

  PR 24.10.2022, przeczytano 1135 razy
ilustracja

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM rozpoczyna nową kampanię promującą lek Melatonina LEK-AM. Kreację opracowała agencja AżTuNagle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jak-dobrze-wstac-skoro-swit%21---kampania-marki-melatonina-lek-am,397742,artykul.html

Nowa kampania, realizowana pod hasłem „Do wyspanych świat należy”, odchodzi od stereotypowego dla kategorii preparatów nasennych dramatyzowania problemów z zasypianiem.

- Zamiast opowiadać o nieprzespanych nocach i przewracaniu się na poduszce, wolimy pokazać konsumentom radosny świat ludzi wyspanych - mówi Mirek Kulisz, creative partner w agencji AżTuNagle - Kiedy po dobrze przespanej nocy budzimy się wyspani, pojawia się energia, spokój, dobre samopoczucie. Po prostu chce się żyć.

Radosną atmosferę spotu podkreśla wykorzystany w nowym wykonaniu utwór „Radość o poranku” autorstwa legendarnego duetu Jonasz Kofta i Juliusz Loranc.

- Marka Melatonina LEK-AM pozostaje niekwestionowanym liderem kategorii, a taka pozycja zobowiązuje - przyznaje Anna Stachowska, dyrektor marketingu Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego LEK-AM sp z o.o. - Startujemy z zupełnie nową, wyrazistą komunikacją, w której przypominamy jeden z najbardziej znanych polskich hitów. Postaraliśmy się tchnąć w niego nowe życie. Mamy nadzieję, że nasza reklama będzie dawać widzom sporo radości i zarażać pozytywną energią.

Za strategię, kreację, komunikację ATL i BTL odpowiada AżTuNagle, a za produkcję spotów Papaya Films.

Emisje spotów telewizyjnych 30” i 15” zaplanowano w TVN, TVP i Polsacie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry.

Źródło: AżTuNagle

www.aztunagle.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764