logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kalicińscy z jesienną aktywacją dla marki Benriach

  PR 30.09.2022, przeczytano 503 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Kalicińscy odpowiedzialna jest za aktywację konsumencką dla marki Benriach – znanego i docenianego wytwórcy szkockiej whisky należącego do spółki Brown-Forman Corporation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kalicinscy-z-jesienna-aktywacja-dla-marki-benriach,397407,artykul.html

Marka Benriach od wielu lat doceniana jest za swój kunszt i kreatywność w tworzeniu tradycyjnej whisky single malt, której wielowymiarowy smak powstaje dzięki dojrzewaniu w beczkach wyselekcjonowanych z całego świata. Teraz Benriach pragnie zachęcić konsumentów do odkrywania nowych doświadczeń z single malts i wzięcia udziału w promocji konsumenckiej z atrakcyjnymi nagrodami. Cele te realizuje kampania opracowana i prowadzona we współpracy z agencją Kalicińscy.

Idea wyrażona w haśle Odkryj świat smaków Benriach odnosi się do odkrywczej natury marki, a jednocześnie łączy unikalny smak jej wyrobów z zaproszeniem do legendarnego miejsca jej wytwarzania. Komunikacja utrzymana jest w tematyce i stylistyce odkrywania smaku, podróży do świata marki oraz miejsca jej pochodzenia. Nagrodą główną, w towarzyszącym kampanii konkursie, jest podróż dla trzech zwycięzców z osobami towarzyszącymi, do historycznej, szkockiej destylarni Benriach położonej w Speyside.

- Aktywacja realizowana wspólnie z agencją Kalicińscy zachęca do odkrywania marki Benriach na wielu poziomach – profilu smakowego, historii marki i tradycji tworzenia premium szkockiej single malt, którą dzięki konkursowi, można poznać u samych źródeł − wyjaśnia Katarzyna Kamińska, Brand Manager of Super Premium Brands.

Kampania będzie realizowana w social mediach, w punktach sprzedaży, platformach e-commerce oraz w ramach współpracy influencerskich i ambasadorskich.

Do wkroczenia w świat Benriach oraz pogłębienia wiedzy o tradycji i smaku szkockiej zapraszają znane osobistości ze świata whisky − Adam Frankowski, polski ambasador marek premium Brown-Forman oraz Stewart Buchanan − światowej sławy znawca whisky oraz globalny ambasador marek Benriach, Glendronach i Glenglassaugh. W ramach nagrody gwarantowanej uczestnicy konkursu otrzymają ekskluzywny dostęp do prowadzonych przez nich warsztatów Masterclass online.

- Chcąc zaprosić możliwie największe grono konsumentów do Odkrywania świata Benriach zapraszamy do konkursu, w którym dzięki różnorodnym nagrodom, można doświadczyć marki aż na trzy różne sposoby. Osobiście − dzięki wycieczce do wyjątkowej destylarni, sensualnie − dzięki unikalnym zestawom tastingowym oraz poszerzając swoją wiedzę o tej kategorii - poprzez dostęp do warsztatów Masterclass online − dodaje Alicja Szydłowska, dyrektor strategii agencji Kalicińscy.

6 października na profilu marki na Facebooku odbędzie się specjalne spotkanie live, które poprowadzi Adam Frankowski. O swoich doświadczeniach z whisky opowiadać będą zaproszeni goście: Elżbieta Kołaczyńska prowadząca bloga WhiskyElla oraz Andrzej Zamojski twórca bloga e-Whisky.pl.

Źródło: Kalicińscy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764