logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania 4F autorstwa Life On Mars

  PR 08.11.2018, przeczytano 1635 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kampania 4F x 100CH: Każda historia ma swój początek promująca nową kolekcję 4F, która powstała we współpracy z Kamilem Stochem. Realizację kampanii powierzono agencji Life On Mars, należącej do platformy Brand New Galaxy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-4f-autorstwa-life-on-mars,380060,artykul.html

- Wspólnie z Life on Mars stworzyliśmy kampanię która powiada, jak ważny jest początek każdej historii. To, z jednej strony, dziecięce marzenia, które mają szansę się spełnić. To też ambicje każdego dorosłego, który sam symbolicznie ten początek sobie wyznacza. To pierwszy zalążek myśli, pierwszy trening, pierwszy strój sportowy, pierwszy dreszcz sportowych emocji, pierwszy spacer. Ta kolekcja to narzędzie oddane w ręce amatorów, z których każdy może zacząć pisać własną historię. I wytrwać w swoim postanowieniu. Linia 100CH x 4F powstała z miłości do natury, zimy i gór. Kamil zadedykował kolekcję wszystkim kibicom skoków narciarskich oraz tym, którzy lubią aktywnie spędzać wolny czas i chcą trenować – profesjonalnie bądź amatorsko – mówi Ranita Sobańska Dyrektor Kreatywna 4F.

ilustracjastrzałka

Limitowana kolekcja zawiera kolekcję męskich ubrań i akcesoriów, łącznie 35 elementów, które zgrywają się w doskonałą, pasującą do siebie całość.od kurtek po skarpetki. Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym od 5 listopada, w sklepach stacjonarnych od 7 listopada.

- W kolekcji nie mogło zabraknąć niebieskiego! Chyba podświadomie najbardziej lubię kolory kojarzące mi się z miejscem, w którym mieszkam – z naturą, z zimą i górami. Wszystko to wywołuje u mnie zarówno dreszcz emocji, jak i wewnętrzny spokój. Cóż, sprzeczna natura zodiakalnego Bliźniaka – dodaje Kamil Stoch.

ilustracjastrzałka

Warto nadmienić, że w przedstawionej historii u boku Kamila Stocha wystąpił młody aktor, autentyczny adept zakopiańskiej szkółki narciarskiej Eve-nement Ski Team.

Life on Mars została wybrana w ramach przetargu. Kampania startuje 9 listopada w TV i Internecie.

Za produkcję filmu odpowiadał dom produkcyjny Papaya, reżyserowała Marysia Makowska, polska reżyserka mieszkająca i pracująca w Stanach.

ilustracjastrzałka

CREDITS:

  • Tytuł reklamy: 4F x 100CH: Każda historia ma swój początek
  • Długość: 45 sec
  • Klient: 4F
  • Agencja: Life on Mars
  • Dyrektor kreatywny: Piotr Chrobot
  • Art. Director: Piotr Chrobot
  • Copywriter: Marta Oczkowska
  • Client Service: Natalia Makowska Dom produkcyjny: Papaya
  • Reżyseria: Marysia Makowska
  • Operator: Mikołaj Syguda
  • Producent wykonawczy: Michał Trusiewicz

Źródło: Life on Mars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764