logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”

  PR 09.04.2021, przeczytano 1422 razy
ilustracja

Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem obejmie TV oraz social media, w tym YouTube. Za strategię, kreację, produkcję video (TVC i digital), a także opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-_pomagaj-zwierzakom-w-stylu-cheetos_,390981,artykul.html

Niezależnie od tego, czy rodzina ma w domu czworonoga, czy nie, pomoc potrzebującym zwierzętom jest bliska sercom zarówno rodziców, jak i dzieciaków. Okazuje się, że jedzenie ulubionych przekąsek i wspieranie czworonogów może iść ze sobą w parze! Marka Cheetos zdecydowała się wkroczyć na nowe terytorium i skupić się na niesieniu pomocy zwierzętom. Chociaż większość ludzi reaguje na zwierzaki z miłością i czułością, niestety wciąż wielu pupili nie odnalazło jeszcze swojego właściciela i przebywa w schroniskach. To właśnie na nich skupia się najnowsza kampania brandu. Konsumenci kupujący chrupki Cheetos wspomogą lokalne organizacje działające na rzecz zwierząt.

- Ikoną kampanii stał się charakterystyczny kształt chrupków Cheetos – łapka. Tym sposobem chcemy przybić piątkę, a nawet „łapę” ze zwierzakami, które najbardziej potrzebują wsparcia. Tym samym kształt chrupek Cheetos stał się pretekstem do pierwszej kampanii społecznej marki. Zakup każdego opakowania, zarówno nowych Cheetos Paws, jak i innych chrupek z portfolio marki, stał się prostym przepisem, by pomóc potrzebującym zwierzętom. - Canan Harman, East Europe Snacks Category Marketing Manager, PepsiCo Turkey

Powyższe działania przyczynią się nie tylko do pomocy potrzebującym zwierzętom – fajne kształty nowych Cheetos są także idealnym pretekstem do wspólnej zabawy całej rodziny!

Rosyjska adaptacja spotu:

Polska adaptacja spotu:

Ideę komunikacyjną, działania ATL oraz digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Wszystkie egzekucje kreatywne złożyły się na toolkit komunikacyjny, czyli przewodnik po narzędziach i rekomendacjach ich stosowania, przygotowany do implementacji na wybranych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764