logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”

  PR 09.04.2021, przeczytano 967 razy
ilustracja

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-marki-acuvue-_wyostrz-ciekawosc_,390983,artykul.html

Ruszyła najnowsza kampania ACUVUE od Johnson&Johnson. Marka w swojej wiosennej aktywacji promuje działania budujące świadomość wśród aktualnych klientów, a także zachęca przyszłych użytkowników do wizyty u optometrysty – kluczowej w kontekście dopasowania soczewek kontaktowych. Komunikacja skierowana jest do osób otwartych na noszenie soczewek kontaktowych, a w szczególności graczy narażonych na częsty kontakt z ekranami.

Regularność to klucz do osiągnięcia sukcesu w gamingu. Regularność jest też kluczowa w przypadku dbania o oczy. NOLIF raz w roku chodzi na badanie wzroku i w...

W ramach kampanii w aplikacji PostSticker przygotowany został specjalny quiz (za pośrednictwem którego użytkownik może dowiedzieć się, jak styl życia wpływa na wzrok), który opublikowano na platformie Facebook. Konsumenci mogą również zagrać w grę zręcznościową polegającą na zbieraniu punktów (z możliwością wymiany ich na nagrody w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji mobilnej „Twoje ACUVUE”) a także obejrzeć film z udziałem jednego z influencerów. Dodatkowa promocja odbywa się w mediach społecznościowych ACUVUE oraz na kanałach trzech gamingowych influencerów (Nolif, Rea, Kromka), którzy przekonują, jak istotna jest dbałość o wzrok, kiedy przed ekranami spędzamy dużo czasu.

Za publikacje materiałów na kanałach social media ACUVUE odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska). Równolegle prowadzona komunikacja przez gamingowych influencerów odbywa się na ich kanałach społecznościowych: Facebook, Instagram, InstaStory, YouTube ­Community (w tym relacje na żywo na kanałach YouTube i Twitch). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann, za produkcje filmu – dom produkcyjny Film Produkcja, natomiast za wsparcie we współpracy z influencerami – Fantasy Expo.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764