logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kohe: Nowa strona dla Fundacji Dziedzictwa Kulturowego

  PR 18.06.2019, przeczytano 846 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Dziedzictwa Kulturowego uruchomiła nowa stronę internetową. Projekt i wdrożenie serwisu powierzono Studio Kohe, które zostało wybrane w procesie przeglądu portfolio i weryfikacji przedstawionych ofert.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kohe%3A-nowa-strona-dla-fundacji-dziedzictwa-kulturowego,382930,artykul.html

Studio kreatywne Kohe było  odpowiedzialne za opracowanie nowego serwisu internetowego Fundacji Dziedzictwa Kulturowego www.dziedzictwo.org. Prace objęły opracowanie strategii, architektury informacji, nowej szaty graficznej oraz wdrożenie serwisu.

- Przyjazny interfejs sprzyja intuicyjnemu poruszaniu się po stronie, a jego celem jest wyeksponowanie głównych wartości i założeń Fundacji jakimi: są ochrona i promocja polskiego dziedzictwa kulturowego - powiedział Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny Kohe.

Fundacja organizuje prace konserwatorsko-restauratorskie, którymi objęte są  polskie zabytki oraz prowadzi działalność edukacyjną.

- Nowa strona jest głównym elementem strategii komunikacji FDK, zmierzającej do wzmocnienia świadomości wśród odbiorców oraz ukazania skali zrealizowanych projektów. Stworzenie serwisu prezentującego działania Fundacji, było sporym wyzwaniem i nauką komunikacji cyfrowej - mówi Krystian Gagoś z Fundacji Dziedzictwa Kulturowego i dodaje: -Powstanie strony to dopiero początek drogi.  Aby serwis jak najlepiej spełniał swoje zadania, cenna będzie dla nas informacja zwrotna od użytkowników, która pozwoli jak najlepiej dostosować naszą komunikację do odbiorców. Dzięki temu będziemy mogli w każdej chwili udoskonalać stronę i dodawać nowe treści.

ilustracjastrzałka

Źródło: KOHE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764