logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Life on Mars dla New Balance

  PR 24.09.2020, przeczytano 1144 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-life-on-mars-dla-new-balance,388549,artykul.html

Z powodu pandemii COVID-19, tegoroczny 42. PZU Orlen Maraton Warszawski przybrał wyjątkową formułę. Choć ograniczona liczba osób weźmie udział w stacjonarnym biegu w centrum stolicy, to większa część uczestników pobiegnie wirtualnie dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji, co stało się głównym punktem komunikacji przygotowanej przez Life on Mars dla marki New Balance, oficjalnego partnera maratonu.

- Tegoroczny bieg odbywa się w wyjątkowych okolicznościach i na całkiem nowych zasadach. Jako jedną z najpopularniejszych marek obuwia sportowego nad Wisłą, nie mogliśmy nie zaangażować się kolejny raz w tak fantastyczny biegowy projekt. Cieszymy się, że mimo okoliczności będziemy częścią tej historii, zwłaszcza że o fantastyczną oprawę naszego partnerstwa zadbał Life on Mars - komentuje Iga Bielawski, Marketing Director New Balance.

Opracowana przez Life on Mars kampania Wirtualny maraton, prawdziwy wysiłek ma zachęcić biegaczy, którzy z powodu obostrzeń nie mogą wystartować stacjonarnie w wydarzeniu. W realizacji tych założeń pomóc ma między innymi komunikacja w mediach społecznościowych, współpraca z ambasadorami marki, akcje współorganizowane z partnerami zewnętrznymi – takimi jak stacje radiowe i portale informacyjne czy obecność w sklepach.

Life on Mars to agencja kreatywna należąca do grupy Brand New Galaxy.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764