Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
Z powodu pandemii COVID-19, tegoroczny 42. PZU Orlen Maraton Warszawski przybrał wyjątkową formułę. Choć ograniczona liczba osób weźmie udział w stacjonarnym biegu w centrum stolicy, to większa część uczestników pobiegnie wirtualnie dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji, co stało się głównym punktem komunikacji przygotowanej przez Life on Mars dla marki New Balance, oficjalnego partnera maratonu.
- Tegoroczny bieg odbywa się w wyjątkowych okolicznościach i na całkiem nowych zasadach. Jako jedną z najpopularniejszych marek obuwia sportowego nad Wisłą, nie mogliśmy nie zaangażować się kolejny raz w tak fantastyczny biegowy projekt. Cieszymy się, że mimo okoliczności będziemy częścią tej historii, zwłaszcza że o fantastyczną oprawę naszego partnerstwa zadbał Life on Mars - komentuje Iga Bielawski, Marketing Director New Balance.
Opracowana przez Life on Mars kampania Wirtualny maraton, prawdziwy wysiłek ma zachęcić biegaczy, którzy z powodu obostrzeń nie mogą wystartować stacjonarnie w wydarzeniu. W realizacji tych założeń pomóc ma między innymi komunikacja w mediach społecznościowych, współpraca z ambasadorami marki, akcje współorganizowane z partnerami zewnętrznymi – takimi jak stacje radiowe i portale informacyjne czy obecność w sklepach.
Life on Mars to agencja kreatywna należąca do grupy Brand New Galaxy.
Źródło: Brand New Galaxy