logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Lombi.com nowym klientem Circlewise

  PR 25.02.2021, przeczytano 716 razy
ilustracja

Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego celem jest zwiększenie liczby rejestracji i aktywności na platformie


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-lombi.com-nowym-klientem-circlewise,390364,artykul.html

Współpraca ma charakter długofalowy, umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, pierwsze działania właśnie ruszyły.

Lombi.com to spółka działająca na rynku fin-tech (finansowo-technologicznym), umożliwiająca konsumentom pozyskanie szybkiej pożyczki zabezpieczonej przedmiotem (z opcją bezzwrotną). Lombi.com działa od września ubiegłego roku, a na przełomie 2020 i 2021 roku rozpoczęła kampanię launchową w telewizji, z hasłem przewodnim: „Liczysz się Ty!”.

Kampania prowadzona jest obecnie w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych (TVP, Polsat, TVN), emitowane są spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe. Na kolejne miesiące 2021 roku planowane są następne odsłony kampanii telewizyjnej. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Lombi.com, ale także budowanie od zera nowej kategorii usług finansowych, jak również maksymalizacja rejestracji użytkowników na platformie Lombi.com.

Temu ostatniemu celowi podporządkowana jest w całości prowadzona równolegle do telewizyjnej kampania internetowa. Jej częścią jest uruchomiony właśnie przez Lombi.com własny program partnerski w oparciu o Circlewise Partnership Hub, co pozwala spółce uzyskać transparentny dostęp do tysiąca wydawców aktywnych w Marketplace oraz scentralizować wszystkie działania performance marketingowe.

- Nowa funkcjonalność na rynku finansów konsumenckich, jaką proponujemy, to naszym zdaniem odpowiedź na jego realne potrzeby. Dlatego jesteśmy przekonani, że spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników. Z jednej strony jest to nowe źródło potencjalnego pozyskania gotówki, w formie szybkiej pożyczki, a z drugiej strony możliwość szybkiej sprzedaży niepotrzebnej rzeczy. A przecież każdy z nas posiada w domu przedmioty, których już nie używa, a są jeszcze w 100% sprawne i komuś innemu mogłyby posłużyć jeszcze przez długie lata -  mówi Tomasz Bracki Członek Rady Nadzorczej w Lombi.com

- Własny program partnerski stworzony w oparciu o platformę typu Partnership Hub to idealne rozwiązanie dla podmiotu z branży finansowej. Reklamodawca poprzez możliwość bezpośredniego kontaktu z partnerami z otwartego marketplace wydawców afiliacyjnych jest w stanie najlepiej przedstawić swój produkt i zachęcić do jego promocji. Dodatkowo nasz zespół ekspertów, automatyzacja procesów i nowoczesna technologia trackingowa pozwolą na szybki rozwój programu partnerskiego Lombi.com - komentuje Justyna Spytek, Client Success Director w Circlewise.

ilustracjastrzałka

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764