logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami

  PR 30.11.2020, przeczytano 862 razy
ilustracja

​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-jennifer-lopez-w-grudniu-z-influencerkami,389387,artykul.html

​Zapach Promise Jennifer Lopez Promise to kwiatowo-drzewna woda perfumowana inspirowana charyzmatyczną artystką. Nazwa produktu nawiązuje do słów samej J.Lo, która zachęca kobiety do składania obietnic samym sobie, aby stawały się lepsze każdego dnia, bez względu na pojawiające się przeszkody. Na początku listopada wystartowała kampania w mediach online, w ramach której realizowane są emisje dzienne i video na dużych formatach na portalach kobiecych, działania mobile z niestandardowymi kreacjami oraz programmatic.

​Na początku grudnia kampanię wzmocni aktywacja z udziałem influencerek, które dostaną od J.Lo spersonalizowane pudełka z wodą toaletową Promise i podpisem samej Jennifer Lopez. W działania promocyjne w kanałach social media zaangażowane będą m.in: Karolina Pisarek, Żaklina Ta Dinh, Klaudia El Dursi, Malwina Wędzikowska oraz Marcelina Zawadzka. Kampania, która potrwa do 15 grudnia, jest inspirowana akcją, w której Jennifer wysłała podobne paczki swoim przyjaciołom. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764