logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Med Estetyka: nowa marka CM Luxmed

  PR 09.07.2019, przeczytano 1950 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Medyczne Luxmed zdecydowało się na poszerzenie swojej oferty i wprowadzenie nowej marki MED ESTETYKA, która oferuje zabiegi z zakresu medycyny estetycznej, endermologii oraz kosmetologii. Kreacją nowej marki, w tym opracowaniem strategii wartości, stworzeniem nowej nazwy, logo oraz identyfikacji wizualnej zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-med-estetyka%3A-nowa-marka-cm-luxmed,383177,artykul.html

Agencja Cumulus odpowiedzialna była za stworzenie od podstaw marki z jednej strony nowoczesnej, oferującej zabiegi wysokiej jakości z kategorii premium, a z drugiej strony marki, która czerpie z ponad dwudziestoletniego doświadczenia Luxmed Lublin w zakresie świadczenia usług medycznych.

– Przeprowadzenie dogłębnej analizy rynku medycyny estetycznej i działalności naszego klienta było bardzo ważnym elementem działań Cumulusa. Wiemy, że kompleksowe podejście do budowania nowej marki daje gwarancję jej spójności i rozpoznawalności. W przyszłości przyjęcie takiego podejścia przełoży się m.in. na zaufanie czy lojalność klienta – mówi Jan Matysik, dyrektor zarządzający Agencji Cumulus.

Efektem prac nad nową marką było opracowanie zbioru wartości ważnych dla filozofii nowej marki. Zostały one podzielone na cztery grupy, które najlepiej reprezentują cele, filozofię działań i atuty centrum medycyny estetycznej Luxmed Lublin. Należą do nich człowiek, bezpieczeństwo, opieka i piękno oraz precyzja. Pierwsza kategoria – „człowiek” – odnosi się do najwyższej jakości usług dopasowanych do indywidualnych potrzeb pacjenta, a także do zapewnienia mu poczucia intymności, komfortu i relaksu podczas wykonywanych zabiegów. Druga kategoria – „bezpieczeństwo” – rozumiane jest poprzez wyposażenie gabinetów w sprzęt najnowszej generacji i wykorzystywanie w zabiegach preparatów z certyfikatami medycznymi. Bezpieczeństwo wyraża się także w roli zespołu pracującego w Centrum, do którego należą dyplomowani i doświadczeni lekarze medycyny estetycznej, pielęgniarki i kosmetolodzy. Trzecią wartość – „opiekę i piękno” – charakteryzuje zapewnienie pacjentowi kompleksowej, profesjonalnej opieki od pierwszej wizyty, poprzez konsultacje aż do zabiegu, który ma prowadzić do lepszego samopoczucia i wydobycia naturalnego piękna. Natomiast czwartą kategorię – „precyzję” –  cechuje znaczenie dokładności i staranności w działalności nowego Centrum, np. w relacjach z pacjentem i w wykonywaniu zabiegów.

– Misją MED ESTETYKA jest zapewnienie poczucia piękna, komfortu oraz intymności pacjentkom i pacjentom poprzez bezpieczne i zindywidualizowane usługi medycyny estetycznej wykonywane na najwyższym poziomie. To my chcemy wyznaczać jakość usług z zakresu medycyny estetycznej oferowanych na lubelskim rynku i w regionie. Chcemy, żeby nasi pacjenci, czuli się otoczeni opieką, po prostu bezpiecznie. Dlatego przed zabiegami oferujemy np. bezpłatne konsultacje medyczne. Nasze centrum wyposażone jest w sprzęt najnowszej generacji, a w zabiegach stosowane są wyłącznie preparaty z certyfikatami medycznymi – mówi prezes Centrum Medycznego Luxmed Lublin Sp. z o.o. Mirosław Jakubczak.

Opracowany system wartości MED ESTETYKI znalazł także odzwierciedlenie w logo nowej marki. Zaproponowany sygnet jest kompozycją prostych geometrycznych kształtów, które reprezentują cztery główne wartości marki. Logotyp zawiera nazwę instytucji i podkreśla jej medyczny charakter. Spójna kolorystyka jest integralnym elementem identyfikacji wizualnej i niesie ona właściwy przekaz. Podstawowym kolorem logo i pozostałych elementów systemu identyfikacji wizualnej MED ESTETYKI jest złoto, które kojarzy się z wysoką jakością, ekskluzywnością i wysokimi walorami zabiegów.

ilustracjastrzałka

CM Luxmed Lublin i agencja Cumulus współpracują obecnie przy kolejnych projektach związanych z kształtowaniem i utrzymywaniem pozytywnego wizerunku MED ESTETYKI, docieraniem z komunikatem o nowym centrum medycyny estetycznej do grupy zainteresowanych ofertą osób i obecnością marki w mediach społecznościowych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Cumulus

www.agencjacumulus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764