logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediacom dla marki Opel w kampanii „Żyj pod prąd”

  PR 06.11.2020, przeczytano 652 razy
ilustracja

MediaCom Warszawa, obsługujący markę Opel od stycznia 2018 roku, zaplanował i zakupił media w niestandardowej proekologicznej kampanii tego brandu z Marcinem Dorocińskim w roli głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediacom-dla-marki-opel-w-kampanii-_zyj-pod-prad_,389080,artykul.html

Działania prowadzone są pod hasłem „Żyj pod prąd”. Osią akcji jest cykl rozmów o ważnych kwestiach dotyczących przyszłości planety (jak i przyszłości motoryzacji), oraz innych ważnych dziedzin naszego życia, z naciskiem na te najbardziej wpływające na zmiany klimatyczne. Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest edukowanie rynku w obszarach związanych ze zmianami klimatycznymi, jak również podkreślenie zaplanowanej przez markę Opel strategicznej „elektryfikacji” całej gamy modelowej tej marki do 2024 roku.

Bezpośrednio w kampanii wspierane są też obecnie debiutujące modele elektryczne Opla - hybrydowy SUV plug-in Grandland X Hybrid i Hybrid4 oraz w pełni elektryczna nowa Corsa – e.

Gospodarzem rozmów z cyklu „Żyj pod prąd” jest popularny aktor Marcin Dorociński, ambasador marki Opel, znany z troski o klimat, środowisko naturalne i zwierzęta. Jego goście zaś to: Piotr „Vienio” Więcławski (raper i współzałożyciel legendarnej grupy Molesta), Piotr Skubała (profesor nauk biologicznych, etyk środowiskowy, ekolog), Marcin Korolec (prezes Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych) i Paulina Górska (eko-aktywistka, eko-blogerka).

obrazek

- Przygotowana przez markę Opel specjalna seria podcastów ma na celu zachęcenie wszystkich do życia bardziej ekologicznie świadomego, a także do korzystania z nowoczesnych, zielonych technologii, dzięki którym każdy może ograniczyć swój ślad węglowy - powiedział Jacek Górski, dyrektor generalny marki Opel w Polsce. - Do końca przyszłego roku Opel będzie miał aż dziewięć zelektryfikowanych pojazdów w najważniejszych segmentach rynku, a cała gama marki zostanie zelektryfikowana do końca 2024 roku – dodał.

obrazek

W czasie czteroodcinkowego cyklu Marcin Dorociński wraz ze swoimi gośćmi zastanawia się, co należy zrobić, żeby uratować świat stojący w obliczu katastrofy klimatycznej i jak się do tego zabrać. Akcji towarzyszy specjalnie przygotowany spot, zachęcający do odsłuchania serii podcastów.

Podcasty można odsłuchać na stronie www.zyjpodprad.pl oraz na platformach internetowych, np. Spotify, YouTube, Soundcloud.

Kampania promująca akcję, podcasty i adres www.zyjpodprad.pl prowadzona jest w kinach, radiu i internecie. Potrwa do połowy listopada. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa. Za przygotowanie spotu odpowiada Papaya Films a serwisu www.zyjpodprad.pl agencja WP Media.

obrazek

Źródło: MediaCom Warszawa

MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764