logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: More Bananas wspiera wdrażanie strategii komunikacji Metropolii Krakowskiej

  PR 16.08.2022, przeczytano 501 razy
ilustracja

More Bananas zapewnia wsparcie eksperckie i szkoleniowe wdrażania strategii komunikacji Stowarzyszenia Metropolia Krakowska. Współpraca obejmuje pomoc w realizacji tego planu poprzez warsztaty i przygotowanie wdrożenia kampanii informacyjnej. Wezmą w nich udział przedstawiciele gmin zrzeszonych w Stowarzyszeniu. Działania w ramach tej kampanii będą prowadzone we wszystkich kanałach komunikacyjnych SMK, a także na profilach i stronach oraz w mediach poszczególnych gmin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-more-bananas-wspiera-wdrazanie-strategii-komunikacji-metropolii-krakowskiej,396913,artykul.html

Działania wspierające komunikację naszego miasta i obszaru cieszą nas szczególnie, bo prawie wszyscy wywodzimy się z Krakowa. Współpraca ze Stowarzyszeniem Metropolia Krakowska to zaszczyt i przyjemność zarazem. Naszym zadaniem jest stworzenie planu kampanii informacyjnej, która będzie wspierać realizację założeń strategii komunikacji. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki - tłumaczy Piotr Siwiec, Digital Marketing Coordinator w More Bananas.

Kampania informacyjna ma bazować na konkretnych benefitach funkcjonalnych, specyficznych dla obszaru Metropolii Krakowskiej. Należą do nich sprawna i efektywna realizacja wspólnych projektów np. na rzecz poprawy jakości powietrza, mobilności czy promocji gospodarczej, spójna reprezentacja wspólnych interesów gmin członkowskich oraz realizacja przemyślanych działań, poprawiających jakość życia mieszkańców.

Wśród kluczowych przekazów prowadzonych działań znajdą się między innymi dostęp do szybkiego, komfortowego, zintegrowanego transportu publicznego, komfortowe i bezpieczne węzły przesiadkowe (P&R) budowa infrastruktury pieszej i rowerowej, wspólna i spójna informacja i promocja oferty czasu wolnego, nowe miejsca pracy w rozwijających się strefach ekonomicznych i zapewnienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych, m.in. opieki przedszkolnej, opieki senioralnej etc.

Agencja - poza stworzeniem planu kampanii marketingowej - odpowiada także za cykl szkoleń i warsztatów z digital marketingu dla przedstawicieli gmin zrzeszonych w Metropolii Krakowskiej. Będą one poświęcone szeroko pojętej komunikacji w digitalu, specyfice poszczególnych kanałów oraz ich odbiorców, zachowaniom użytkowników Internetu, budowaniu planów kampanii: w tym zasadom tworzenia efektywnych treści i komunikatów oraz harmonogramów, doborowi odpowiedniej formy i stylu do odbiorcy, wraz z poznaniem jego potrzeb, a także analizą i identyfikacją insightów konsumenckich. Prowadzący zajęcia zajmą się również wprowadzeniem do świata działań płatnych i analityki działań digital marketingowych.

Szkolenia obejmą między innymi analizę touchpointów oraz wybór kanałów marketingowych do prowadzenia komunikacji w odniesieniu do charakterystyki odbiorców i celów marketingowych dla poszczególnych grup docelowych. Każdy z modułów rozpocznie się wprowadzeniem w charakterystykę danego medium, a zakończy ćwiczeniami z dobierania odpowiedniego stylu i narzędzi do danej grupy odbiorców.

Warsztaty będą miały na celu wdrożenie w zasady działania algorytmów w mediach społecznościowych i kampaniach płatnych digital w kontekście zachowań użytkowników Internetu, a także tworzenie skutecznych treści w social media, w tym zasady pisania copy, tworzenia kreacji graficznych i treści wideo w odniesieniu do założeń Strategii Komunikacji.

Stowarzyszenie Metropolia Krakowska wybrało agencję More Bananas w wyniku procedury zapytania ofertowego Za obsługę SMK odpowiada zespół w składzie Anna Ledwoń-Blacha - Creative Owner oraz Piotr Siwiec - Digtal Marketing Coordinator.

Dzięki wsparciu More Bananas Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ma efektywnie docierać do grup odbiorczych, do których należą mieszkańcy 15 gmin stowarzyszonych, ale także turyści, pracownicy organizacji pozarządowych, przedsiębiorcy, a także przedstawiciele mediów, w tym influencerzy.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764