logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mural marki Rituals w centrum Warszawy

  PR 28.11.2022, przeczytano 1025 razy
ilustracjastrzałka

Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mural-marki-rituals-w-centrum-warszawy,398138,artykul.html

W listopadzie 2022 r. wystartowała kampania świąteczna Rituals. Artystyczny projekt, zrealizowany na powierzchni ponad 210m2, w tętniącym życiem sercu miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta, Uniwersytetu Warszawskiego, bulwarów wiślanych oraz prestiżowej Elektrowni Powiśle, oddaje ducha wielkomiejskiego szyku. To wielkoformatowe malowidło zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 150 godzin.

- Wybraliśmy mural, jako formę komunikacji, ponieważ zależało nam na wykorzystaniu niestandardowych rozwiązań, skupiających ekologiczne formy promocji w połączeniu z artystycznym aspektem reklamy. Mural na warszawskim Powiślu jest zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy nad kampanią świąteczną. Cieszymy się, że to malowidło i jego innowacyjna iluminacja estetycznie ozdabia jedną z najważniejszych ulic w Warszawie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kossakowska, Head of Marketing Eastern Europe.

Dzięki dedykowanemu oświetleniu laserowemu marka Rituals wykorzystała w kampanii spersonalizowany koncept, dostosowany do świątecznych działań promocyjnych.  

Za realizację wielkoformatowego muralu odpowiada Braughman Group Media, który jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby antysmogowe.

ilustracjastrzałka

Źródło: Braughman Group Media

www.braughman.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764