logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne

  PR 14.05.2021, przeczytano 675 razy
ilustracjastrzałka

Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-najnowsze-narzedzia-w-ramach-aplikacji-amway-xperience-juz-dostepne,391468,artykul.html

Amway Most Loved Recommender to narzędzie pozwalające odkryć kolekcję bestsellerów Amway i spersonalizować ją poprzez wybór interesujących klienta kategorii produktowych. Wersja dla przedsiębiorców Amway została wzbogacona o wskazówki ułatwiające rozpoczęcie rozmowy, możliwość dodawania produktów do kategorii „ulubione” oraz tworzenie list dedykowanych poszczególnym klientom.

 

Opus B odpowiedzialny był za przygotowanie user flow, zaprojektowanie interface’u oraz development narzędzia.

Dodatek Amway Most Loved Recommender dostępny jest na czterech europejskich rynkach: włoskim, hiszpańskim, austriackim i niemieckim. 

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764