logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nav agency i szlak espresso w loterii Lavazza

  PR 07.10.2022, przeczytano 577 razy
ilustracja

Marka Lavazza w czwartym kwartale 2022 stawia na promocje linii Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji agencja NAV agency zorganizowała szereg aktywacji, w skład których wchodzi loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nav-agency-i-szlak-espresso-w-loterii-lavazza,397512,artykul.html

Lavazza, skupiając się na promocji swoich wariantów espresso, rozpoczyna szereg ogólnopolskich aktywacji. „Ruszaj szlakiem espresso” jest najnowszą loterią Lavazza zorganizowaną przez NAV agency. Jej zwycięzcy udadzą się na wycieczkę do Włoch, której plan stworzony został przez Magdalenę Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem. Całość wycieczki skupia się na poznawaniu espresso, odkrywaniu jego smaku i zwiedzaniu miejsc z nim związanych. Do wygrania są również zestawy ekspresów De’Longhi oraz kawy Lavazza Espresso Barista. Na każdego uczestnika loterii czeka prezent, w postaci e-booka „10 sposobów na espresso”, przygotowanego przez głównego trenera baristów Lavazza w Polsce, Arkadiusza Domurada. Loteria trwa od 01.10 do 15.11.2022 r.

Wraz z loterią startuje ogólnopolska akcja degustacyjna Lavazza Espresso Barista w wybranych sieciach handlowych. Aktywacje wsparte są ponadto szeroką komunikacją in-store i digital.

Za opracowanie koncepcji aktywacji, stworzenie materiałów kreatywnych oraz kompleksową obsługę loterii i degustacji odpowiada NAV agency.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764