Marka Lavazza w czwartym kwartale 2022 stawia na promocje linii Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji agencja NAV agency zorganizowała szereg aktywacji, w skład których wchodzi loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store.
Lavazza, skupiając się na promocji swoich wariantów espresso, rozpoczyna szereg ogólnopolskich aktywacji. „Ruszaj szlakiem espresso” jest najnowszą loterią Lavazza zorganizowaną przez NAV agency. Jej zwycięzcy udadzą się na wycieczkę do Włoch, której plan stworzony został przez Magdalenę Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem. Całość wycieczki skupia się na poznawaniu espresso, odkrywaniu jego smaku i zwiedzaniu miejsc z nim związanych. Do wygrania są również zestawy ekspresów De’Longhi oraz kawy Lavazza Espresso Barista. Na każdego uczestnika loterii czeka prezent, w postaci e-booka „10 sposobów na espresso”, przygotowanego przez głównego trenera baristów Lavazza w Polsce, Arkadiusza Domurada. Loteria trwa od 01.10 do 15.11.2022 r.
Wraz z loterią startuje ogólnopolska akcja degustacyjna Lavazza Espresso Barista w wybranych sieciach handlowych. Aktywacje wsparte są ponadto szeroką komunikacją in-store i digital.
Za opracowanie koncepcji aktywacji, stworzenie materiałów kreatywnych oraz kompleksową obsługę loterii i degustacji odpowiada NAV agency.
Źródło: NAV agency