logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Nowa identyfikacja wizualna London City Airport

   16.03.2019, przeczytano 1506 razy
ilustracja

Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w samym sercu miasta, ulubionego przez wielu pasażerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-identyfikacja-wizualna-london-city-airport,381671,artykul.html

Zmiany wizerunku wynikają z poszerzania się profilu podróżnych – do osób podróżujących służbowo dołączają ostatnio coraz liczniej turyści. Żywy niebieski kolor zastosowany w logo reprezentuje wyjątkową lokalizację London City Airport, w samym sercu zabytkowej londyńskiej Royal Docks w Newham, w pobliżu Tamizy. Wykorzystanie żywej zieleni nawiązuje z kolei do parków i terenów zielonych w Londynie. Nowa kolorystyka zrywa wyraźnie z dotychczasową, konserwatywną kombinacją szarości i błękitu.

Zupełnie nowy wygląd jest wciągający i wzbudzający emocje, z motywami projektowymi odzwierciedlającymi naszą lokalizację, naszą rolę w Londynie i zmieniającą się bazę klientów.” - mówi Neil Dillon, dyrektor marketingu w London City Airport.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Zadanie zbudowania nowego wizerunku i systemu identyfikacji powierzono londyńskiej agencji The Allotment, która oprócz żywych kolorów, zaproponowała także charakterystyczną typografię opartą na kroju Gilroy.

System został już wprowadzony na wszystkich platformach cyfrowych, a pozostałe elementy identyfikacyjne i oznakowania zostaną dostosowane do niego w ciągu najbliższych miesięcy. 11 marca rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa, przygotowana przez agencję kreatywną Cravens, mająca za zadanie zaanonsować nowy wizerunek lotniska na terenie Londynu.

Źródło: London City Airport

www.londoncityairport.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764