logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowa linia kosmetyków Gift of Nature z obrandowaniem Lotnej

  PR 20.01.2022, przeczytano 948 razy
ilustracja

Marka kosmetyczna Gift of Nature by Vis Plantis wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków – dezodoranty w kremie. Obrandowanie produktów przygotowała agencja kreatywna Lotna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-nowa-linia-kosmetykow-gift-of-nature-z-obrandowaniem-lotnej,394453,artykul.html

Koncepcja kreatywna przygotowana została z myślą o podkreśleniu najważniejszych cech produktu – w 100% wegańskiego składu oraz naturalnych składników. Tym samym powstał projekt o instagramowym wręcz looku, który wyróżnia się wielokolorowymi barwami oraz ilustracjami stanowiącymi punkt wyjściowy kreacji.

- Projekt bazuje na dwóch ważnych aspektach – ilustracji owoców, które podkreślają naturalny skład kosmetyku i jego linię zapachową, jaką są owoce leśne, ale też na dopasowaniu do grupy docelowej firmy – komentuje Anita Kamila Sochacka – co-owner Lotnej, sprawująca nadzór kreatywny nad pracami. – Na pierwszym planie widzimy kobietę w medytującej pozycji – to ważne, biorąc pod uwagę, że konsumentami Gift of Nature są głównie kobiety, dla których bardzo ważny jest nurt mindfulness, z którym związane są wartości, takie jak harmonia, zgoda z naturą czy zdrowy balans między codziennymi obowiązkami, a czasem przeznaczonym na odpoczynek – uzupełnia.

Prezentowana linia kosmetyków zadebiutowała na rynku w styczniu bieżącego roku.

Autorem konceptu kreatywnego i projektu jest graphic designerka Lotnej – Katarzyna Łoboda – Karki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Lotna

www.lotna.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764