logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”

  PR 13.07.2020, przeczytano 1348 razy
ilustracjastrzałka

Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowe-logo-i-rebranding-w-branzy-kamieniarskiej---_jaskiniowiec_,387768,artykul.html

Za większość zmian odpowiada lukaszmajewski.com, obecnie trwają prace nad nową komunikacją marki i zwiększeniem interakcji z nowymi klientami i obserwatorami marki. W tym momencie firma nawiązuje relacje z nowymi klientami i obserwatorami na Facebook, Instagram, Pintererest i YouTube.

Nowa strona znajduje się pod adresem www.jaskiniowiec.pl

Dodatkowo w ramach prac z zakresu DTP wspólnie z fotograficznym Cinal Studio powstał projekt wzornika kamieni, który już jest dostępny na spotkaniu z konsultantem.

- Potrzebowaliśmy zmian i podkreślenia naszej misji upiększania wnętrz i zewnętrznych obszarów zawartych w powierzonych nam zleceniach. To dla nas coś więcej niż praca. Pasjonujemy się naszymi zadaniami, pracujemy ze świetnymi ludźmi dla cudownych klientów. Chcemy nabrać jeszcze więcej wiatru w żagle. Zwiększyć zasięg naszych działań dla branży i zainteresowanych współpracą - podkreśla Krzysztof Szumowski, CEO Jaskinowiec.

- Nowe logo nawiązuje do nazwy marki i obrazuje charakter brania odpowiedzialności za każde zamówienie skierowane w stronę „Jaskiniowca” bez względu na trudności w zdobyciu rozwiązania i kosztów, które ponosi zleceniobiorca. Kolorystyka odpowiada cechom marki, która inspiruje nietuzinkowym podejściem do wartości, które reprezentuje każdy pracownik firmy. To niesamowita przyjemność i zaszczyt współdziałać z takimi ludźmi - Łukasz Majewski

Obecnie marka realizuje nowe zlecenia na terenie Katowic i okolicy.

Intro nowej strony

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: majaluki



majaluki o sobie:

Wsparcie marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe firm. Designer, prowadzenie kont social media: Facebook, Twitter, Instagram, Google Moja Firma, Pinterest i inne.
Więcej o mnie - https://www.lukaszmajewski.com/o-mnie.html

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764