logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B dla Velux

  PR 30.06.2020, przeczytano 1141 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Opus B autorem Strefy Doświadczeń w punktach sprzedaży marki VELUX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-dla-velux,387611,artykul.html

Zadaniem postawionym przed agencją było stworzenie nowego systemu komunikacji marki VELUX w punktach sprzedaży. W ramach projektu uporządkowano materiały POS, które prowadzą klientów ścieżką – od ulicy, przez wejście do punktu handlowego aż do Strefy Doświadczeń. Dzięki temu klienci mogą w pełni zapoznać się z ofertą i zaletami produktów VELUX.

- Najbardziej zależało nam na tym, aby zmaksymalizować doświadczenie klienta podczas pobytu w miejscu ekspozycji, zwłaszcza w momencie, kiedy nie może liczyć na pomoc doradcy. Cel, jaki postawiliśmy sobie przy przygotowywaniu materiałów POS, to zachęcanie odwiedzających hurtownie do korzystania z najprostszego rozwiązania, czyli używania swojego telefonu i doświadczenia za jego pomocą wszystkich zalet danych produktów - tłumaczy Piotr Olszewski, General Creative Director w Opus B

ilustracjastrzałka

Klasyczne materiały POS zostały wsparte dedykowanym narzędziem, jakim jest Progresive Web App. Dzięki aplikacji klient może sprawdzić, jak w praktyce wyglądają rozwiązania firmy w zakresie doświetlenia lub zaciemnienia pomieszczeń oraz redukcji temperatury.

ilustracjastrzałka

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764