logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B i BNP Paribas startują z akcją Rozruszajmy Polskę Transakcjami

  PR 29.06.2020, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Zespół agencji przygotował promocję, która wspiera lokalne biznesy z różnych branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-i-bnp-paribas-startuja-z-akcja-rozruszajmy-polske-transakcjami,387574,artykul.html

Prawdziwy test dla niewielkich biznesów ze szczególnie dotkniętych pandemią branż przychodzi w momencie powrotu do działalności. Koszty działalności wracają do normalnego poziomu – albo wręcz rosną… I teraz wszystko w rękach gości i klientów.

Dlatego zespół Opus B, wspólnie z Bankiem BNP Paribas, stworzył mechanizm promocyjny, który premiuje osoby korzystające z usług m.in.: gastronomii, branży beauty, turystycznej czy fitness – i przekładające się tym samym do rozruszania Polski!

- Czas reaktywowania mniejszych biznesów, po okresie ich całkowitego zamknięcia z powodu rozwoju pandemii, może być bardzo trudny. Zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego zdecydowaliśmy się zainicjować akcję, która teraz wesprze właśnie mniejszych przedsiębiorców. Wierzymy, że czasem robiąc nawet „niewiele” można zdziałać wiele. I w to idealnie wpisuje się akcja Rozruszajmy Polskę Transakcjami, gdzie udział może wziąć każdy, kto założy konto w Banku BNP Paribas, aktywuje kartę do konta i aplikację GOmobile oraz dokona w wymienionych branżach w sumie przynajmniej trzech transakcji na łączną kwotę 300 zł - mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji w BNP Paribas

Rejestracja na stronie rozruszajmy.pl i spełnienie powyższych warunków umożliwia otrzymanie premii – 50 zł na konto!   

- Kraków, nasze miasto, miasto żyjące zwykle na wysokich obrotach, pełne energii i turystów, teraz boi się o przyszłość. To doświadczenie zaprzyjaźnionych przedsiębiorców zainspirowało nas do szukania sposobu, by przynajmniej nieco im ulżyć. By pomóc rozruszać Polskę - mówi Kuba Janicki, Creative Director w Opus B

Działania w ramach kampanii obejmują digital oraz social media.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764