logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex

  PR 03.06.2020, przeczytano 770 razy
ilustracja

Wystartowała najnowsza kampania napojów Hortex. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-przygotowal-kolejna-kampanie-dla-hortex,387266,artykul.html

Rusza nowa kampania napojów Hortex oparta na idei „Bardziej soczyste? Czy bardziej orzeźwiające?”. Ten ważki dylemat marka oddaje w ręce konsumentów namawiając ich do samodzielnego spróbowania i podjęcia decyzji jakie tak naprawdę są napoje Hortex. Odwołując się do głównych atrybutów marki, pozostawia pole do opinii i zaangażowania dla odbiorcy.

Przekaz oparty na wyborze, który nie może być zły opracował zespół Opus B. W komunikacji stworzono świat wizualny i tonality, które podkreślają atrybuty i przebojowe wersje smakowe. Adaptacją kampanii w kanałach digital zajmuje się agencja Asap&Asap.

- Zależało nam na stworzeniu wyróżnialnego i istotnego dla grupy docelowej przekazu, który zbuduje silne powiązanie napojów Hortex z soczystym orzeźwieniem - tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764