logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas

  PR 26.02.2021, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-opus-b-z-kolejna-kampania-dla-banku-bnp-paribas,390403,artykul.html

Stworzona przez zespół Opus B komunikacja pod hasłem „Myślimy zmianą” adresowana jest do przedsiębiorców z segmentu małych i średnich firm oraz dużych korporacji. Autorzy kampanii postawili na zdobycie uwagi odbiorców poprzez pokazanie produktów i usług banku jako odpowiedzi na niezwykle istotną potrzebę w dzisiejszej mocno zmiennej rzeczywistości: myślenia i działania kilka kroków do przodu – zwłaszcza w biznesie.

- Dzielimy się przyświecającą Bankowi BNP Paribas filozofią, deklarując przywiązanie do nieortodoksyjnego myślenia poprzez pryzmat zmian – w sytuacji rynkowej czy zarządzania przedsiębiorstwem – i dopiero w tym kontekście umieszczamy konkretne rozwiązania.  W ten sposób nawiązujemy z odbiorcami dialog. Także nasze wezwanie do działania ma nieoczywisty charakter – jest bowiem wezwaniem do… myślenia. Myślenia zmianą - tłumaczy Kuba Janicki, Creative Director w Opus B

Opus B odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764