logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Podróże pociągiem po całej Polsce w Jakdojade promowane w kampanii od Mediahub

  PR 13.10.2022, przeczytano 580 razy
ilustracja

Jakdojade wychodzi z miast i wprowadza planer podróży kolejowych. Nowe przełomowe rozwiązanie pozwala wsiąść do pociągu i planować przejazdy po całej Polsce. Ruszyła także kampania, którą dla Jakdojade przygotował dom mediowy Mediahub.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-podroze-pociagiem-po-calej-polsce-w-jakdojade-promowane-w-kampanii-od-mediahub,397595,artykul.html

Kolejna innowacja Jakdojade dla podróżnych w całej Polsce oznacza możliwość skorelowania przesiadek i wygodniejsze przejazdy nie tylko autobusami, tramwajami, czy jak w Warszawie metrem, ale także pociągami krajowymi i wybranymi międzynarodowymi.

- Śledzenie połączeń kolejowych było dotąd możliwe w Jakdojade wyłącznie w dużych aglomeracjach, czyli tam, gdzie funkcjonuje kolej miejska i podmiejska - mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade. - Ale teraz wychodzimy daleko poza miasta, a nawet województwa. Użytkownicy Jakdojade mogą wygodnie zaplanować swoje przejazdy pociągami z jednej miejscowości do innych, z jednego końca Polski na drugi. Wyszukiwarka połączeń międzymiastowych wskaże im najodleglejsze czy zaawansowane trasy kolejowe - na przykład z Krakowa do Świnoujścia czy dostępne z Polski połączenia zagraniczne - wskazuje.

Jak korzystać z wyszukiwarki międzymiastowej w Jakdojade?

Wyszukiwarki międzymiastowej można używać w aplikacji oraz na stronie Jakdojade.pl w wersji beta. Użytkownicy znajdą w niej połączenia proponowane przez przewoźników kolejowych działających w Polsce, m.in. PKP Intercity, POLREGIO, Koleje Mazowieckie, Koleje Dolnośląskie, Łódzką Kolej Aglomeracyjną, Koleje Małopolskie i inne. Możliwe jest wyszukiwanie tras na terenie kraju oraz połączeń zagranicznych - bezpośrednio z Polski.

Chcąc zaplanować podróż międzymiastową, należy wskazać punkt startowy i końcowy, określić czas, a następnie wybrać jedno z podpowiadanych połączeń kolejowych. Co ważne, dzięki danym od przewoźników, Jakdojade wyświetli również informację o przewidywanym opóźnieniu pociągu.

Rusza kampania #KolejNaJakdojade

Razem z nowa funkcją w Jakdojade, ruszyła również kampania reklamowa #KolejNaJakdojade, która powstała w efekcie współpracy Jakdojade, domu mediowego Mediahub Poland oraz Ringier Axel Springer Polska. W ramach komunikacji digital wykorzystywane są banery (desktop, mobile, smsy). Dodatkowo prowadzone są działania w social mediach (FB, Instagram, TikTok) oraz w aplikacji.

Grupą docelową są mieszkańcy dużych miast w wieku 18-50 lat. Celem kampanii jest promowanie nowej funkcjonalności wśród obecnych użytkowników, ale i pozyskanie nowych.

Źródło: MediaHub Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764