logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Polpharma po raz kolejny wybiera Serviceplan Health

  PR 17.08.2021, przeczytano 972 razy
ilustracja

W wyniku przetargu a następnie badań konsumenckich, Polpharma ponownie wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia komunikacji dla Biotebalu Max, produktu przeciw wypadaniu włosów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-polpharma-po-raz-kolejny-wybiera-serviceplan-health,392660,artykul.html

W ramach współpracy przygotowano spoty reklamowe oraz billboard sponsorki. Nowa kampania nosi tytuł „Wszystko na maxa” i pokazuje jak intensywnie obecnie żyjemy – żyję na maxa, o włosy też dbam na maxa z Biotebalem Max, z maksymalną dawką biotyny.

W filmach ponownie zagrała Trycholog Urszula Dawid.

To już 4 wspólny projekt Serviceplan Health/Change Serviceplan dla Biotebalu (tabletki/kosmetyki/paznokcie). W 2019 roku Serviceplan Health/Change Serviceplan oraz Opus B zdobyli srebrną statuetkę Effie w kategorii: long term excellence.

Kampania została wyreżyserowana przez Monikę Kmitę, za produkcję odpowiada Lemon Studio, za postprodukcję studio Xantus.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764