logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Program „Mądrzejemy z Katarzyną Bosacką” z koncepcją i strategią od Brandtime

  PR 14.10.2020, przeczytano 1358 razy
ilustracja
Jarosław Czujak, Sales & Media Director Domu Kreatywnego Contentu BrandTime

Pierwszy odcinek nowego programu pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, którego autorem koncepcji jest Dom Kreatywnego Contentu BrandTime, trafi pod koniec października na antenę TVN, TTV oraz do serwisu Player.pl. Podobnie, jak przy innych projektach, także i w tym BrandTime opiekuje się nim w sposób kompleksowy – począwszy od zaplanowania strategii i kreacji, przez zakup mediów, na kontroli bieżących działań i ich ewaluacji kończąc. Wszystko dzięki unikalnemu know-how oraz bazując na wieloletnim doświadczeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-program-_madrzejemy-z-katarzyna-bosacka_-z-koncepcja-i-strategia-od-brandtime,388799,artykul.html

Program pt. „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” jest poświęcony zmianie nawyków żywieniowych. To wspólna inicjatywa Carrefour Polska oraz TVN Grupa Discovery. W dziesięciu odcinkach jego bohaterowie razem z prowadzącą Katarzyną Bosacką przejdą żywieniową metamorfozę. Dowiedzą się m.in., jak wybierać dobre, jakościowe produkty, czym zastępować cukier oraz jak czytać etykiety na sklepowych półkach. W programie widzowie zobaczą również lokalnych producentów żywności i przekonają się, że dobre produkty to te pochodzące z najbliższej okolicy.

- Zawsze staramy się tworzyć angażujące i intrygujące  treści, które zamieniają grupy docelowe danego programu w społeczności skupione wokół danej tematyki i marki - Jarosław Czujak, Sales & Media Director Domu Kreatywnego Contentu BrandTime. – Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu, jednocześnie traktując go jako mobilizację i wyzwanie do dalszych działań.

Pierwszy odcinek programu „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” zostanie wyemitowany w sobotę 24 października na antenie TVN, a dzień później pojawi się także w TTV. Cały czas będzie także dostępny w serwisie Player.pl. Kolejne odcinki widzowie będą mogli oglądać przez następnych dziewięć weekendów.

W związku z emisją programu zostanie również uruchomiona specjalna strona internetowa z materiałami poświęconymi zdrowej diecie oraz konkurs adresowany do widzów na najlepsze zdjęcia posiłków będących zachętą dla innych na zmianę niekoniecznie najzdrowszych nawyków żywieniowych.

Źródło: BrandTime

www.brandtime.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764