logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rebranding „Końca Smyczy” od Studio Brandglow

  PR 08.04.2019, przeczytano 2284 razy
ilustracja

"Koniec Smyczy" to profesjonalne szkolenia dla psów. Niezależnie czy Wasz pupil ma reagować na podstawowe komendy czy potrzebujecie "zadaniowca". Wiek Waszego przyjaciela tu też nie gra roli, gdyż pod okiem doskonałego trenera, nabierze ogłady i będzie chętnie wykonywał polecenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-_konca-smyczy_-od-studio-brandglow,382019,artykul.html

Wizerunkowo, rebranding zaczęliśmy od zmiany logo. W sygnecie postawiliśmy na zadowolonego, siedzącego psa. Jego kształt wynika z dwóch liter: "K" - od nazwy oraz "R" - od nazwy gminy, gdzie odbywają się zajęcia - Rokietnica.

ilustracjastrzałka

Opracowując nowy wizerunek dla marki "Koniec Smyczy" w Studio BRANDGLOW, zdecydowaliśmy się na komunikowanie pozytywnych emocji. Pomimo, że sam proces szkolenia często bywa trudny, to końcowym efektem powinna być radość z osiągniętego celu. Ponadto nazwa, którą można interpretować na dwa sposoby: jako psa, który jest właśnie na końcu smyczy oraz braku potrzeby jej stosowania, to właśnie drugie skojarzenie może być bardzo pozytywnie dla obu zaangażowanych stron czyli pupila i jego właściciela.

ilustracjastrzałka

Sygnet - pies, jest w naturalny sposób wykorzystywany w ramach powstałego "key-visuala" jako "brand hero" marki. Obrazuje poszczególne zajęcia, z których może skorzystać każdy w ramach oferty "Końca Smyczy".

ilustracjastrzałka

Key visual bazuje na torze z przeszkodami. Mamy tu elementy obiedience, agility oraz podstawowych komend, które finalne doprowadzają do pozytywnego zmęczenia naszego pupila.

ilustracjastrzałka

Kolejne elementy w ramach wdrażanego rebrandingu obejmują inne kanały komunikacji marki w tym również media cyfrowe (m.in. stronę www).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy studiem brandingowym.

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Państwa marce.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764