logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Recycling i elastyczność we wnętrzach nowego biura Pepsico

  PR 09.09.2022, przeczytano 1622 razy

Zaprojektowane zgodnie z globalnymi wytycznymi biuro PepsiCo oferuje różnorodne przestrzenie, a co za tym idzie zastosowano w nim wiele unikalnych rozwiązań i zadbano o detale. Za wymagające dużej precyzji prace budowlano-wykończeniowe odpowiadali eksperci zajmujący się fit-outem z Tétris, dla których była to kolejna realizacja w Koneserze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-recycling-i-elastycznosc-we-wnetrzach-nowego-biura-pepsico,397166,artykul.html

W maju br. globalny koncern z branży spożywczej PepsiCo przeprowadził się do nowej siedziby zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie warszawskiego Centrum Praskiego Koneser, w biurowcu Monopol. Firma postawiła na nowoczesną przestrzeń dostosowaną do pracy hybrydowej oraz ekologiczne materiały z recyklingu, co jest spójne z jej strategią. Za koncepcję biura zajmującego 3. i 4. piętro, o łącznej powierzchni 3 550 mkw., odpowiadała pracownia architektoniczna MIXD, projekt wykonawczy przygotowała pracownia AD-STUDIO, a fit-out powierzono firmie Tétris.

Monopol to jeden z dwóch pięciokondygnacyjnych biurowców połączonych ze sobą garażem podziemnym. Inwestycja należąca do Liebrecht & wooD została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, co potwierdza certyfikat BREEAM Interim New Construction na poziomie Excellent. To przykład wkomponowania nowego obiektu w historyczną tkankę z XIX w., bowiem budynki znajdują się nieopodal terenu dawnej Fabryki Wódek „Koneser”. Inwestycja, w którą Tétris był zaangażowany i odpowiadał za wykonanie etapu shell and core, łączy w sobie postindustrialny styl i nowoczesność.

- Ta oryginalna, historyczna, a zarazem nowoczesna przestrzeń spełniał nasze oczekiwania, także pod względem ekologicznym, co jest dla nas istotne ze względu na naszą strategię pep+. Jest ona widoczna także w projekcie wnętrza, wykorzystanych materiałach i rozwiązaniach, jakie zaproponowaliśmy pracownikom, czyli np. zrezygnowaliśmy z butelek na rzecz wody z kranu i napojów dostępnych w nalewakach. Samo biuro jest również odzwierciedleniem założeń naszego globalnego programu »Work that Works«, który definiuje miejsce pracy na nowo. Jest ono zarówno przystosowane do pracy hybrydowej, jak i oferuje naszym pracownikom różnorodne przestrzenie do realizacji zadań na miejscu. Projekt wnętrza był wymagający, zawierał dużo detali oraz materiałów o różnych fakturach. Dlatego zależało nam, by etap wykonawczy powierzyć doświadczonemu partnerowi i nasz wybór padł na firmę Tétris. - Emilia Bryl, Project Manager, PepsiCo

Przestrzeń wykonana dla PepsiCo reprezentuje nowy trend, który kształtuje się od czasu pandemii. Jest on związany z odchodzeniem od open space na rzecz różnorodnych, inspirujących stref, przeznaczonych do pracy zespołowej lub kreatywnej. Mowa tu o salach konferencyjnych, biurkach do pracy na stojąco i siedząco, przez strefy z kanapami i innego typu siedziskami, po miejsca do pracy w skupieniu jak wyciszone salki czy budki do prowadzenia rozmów telefonicznych. Dla zapewnienia płynności korzystania z biura zainstalowany został system do rezerwacji biurek i miejsc parkingowych za pomocą aplikacji PEPspace.

- Wnętrze nowego biura PepsiCo definiują kolory, branding produktów w postaci neonów, grafik czy tapet na ścianach, różnego typu faktury, struktury, łączone elementy i mnóstwo roślin zielonych. Wykonaliśmy dekoracyjne sufity akustyczne w kształcie żebrowanych kół, dekoracyjne okładziny metalowe z poddrukiem, a na całej powierzchni znajduje się 2 500 mkw. tynku akustycznego z celulozy. Na uwagę zasługują też blat recepcyjny oraz blaty stołów kuchennych, które wykonane zostały z nakrętek od butelek. - Krzysztof Jastrzębski, Senior Project Manager w Tétris

Eksperci z Tétris odpowiadali także za wykonanie ścian z płyt gipsowo-kartonowych, szklanych ścian, podniesionych podłóg, dekoracyjnego tynku barwionego w masie oraz kompleksową realizację instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej.

- Prace budowlano-wykończeniowe dla PepsiCo zajęły nam 4 miesiące – to niedużo biorąc pod uwagę fakt, że działaliśmy w trakcie rozpoczynającej się wojny w Ukrainie, co miało wpływ na dostawy i dostępność pracowników. Niemniej będąc firmą globalną o wiele łatwiej mogliśmy sobie poradzić z tego typu wyzwaniami. - Tomasz Spalik, Business Development Director w Tétris

Biuro PepsiCo to kolejny udany projekt fit-out firmy Tétris w Centrum Praskim Koneser. Wcześniej wykonała realizacje takich marek jak: Atende, Butelkownia – Centrum Eventowe, Clico, Kantar, Liebrecht & wooD, WeCARE i wielu innych.

Źródło: Tétris

Galeria: Nowe biura PepsiCo: Recycling i elastyczność

Dodatkowe informacje:

*Zdjęcia obiektu wykonała Kinga Skalik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764