logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Red8 Advertising autorem kreacji kampanii parówek Tarczyński Naturalnie

  PR 08.09.2020, przeczytano 4240 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Red8 Advertising przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Tarczyński, tym razem promującą parówki z linii Tarczyński Naturalnie. Kampania jest kontynuacją dotychczasowej platformy komunikacyjnej marki Tarczyński opartej na budowaniu dumy z polskiego produktu w różnych częściach świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-red8-advertising-autorem-kreacji-kampanii-parowek-tarczynski-naturalnie,388374,artykul.html

W obecnej komunikacji to Niemcy, a dokładnie w Bawarczycy zachwycają się naturalnymi parówkami z linii Tarczyński Naturalnie. Ponieważ Bawaria budzi skojarzenia z naturą, właśnie Alpy Bawarskie stanowią tło historii; tym samym podkreślany jest prosty, naturalny skład parówki z linii Tarczyński Naturalnie. Bohaterami spotu są przebywający w Alpach Polacy, którzy polecają rodzinie Bawarczyków parówki z Polski – zdaniem wielu najbardziej naturalne parówki na świecie.

W ramach kampanii zostały przygotowane spoty 30 i 15 sekundowe, bumpery i billboardy sponsorskie, a także key visuale.

Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także multimedialną komunikacją w Internecie, kinach, materiałami POS i reklamą w prasie handlowej. Działaniom towarzyszyć będą również akcje trade marketingowe, których celem będzie przykuwająca wzrok ekspozycja w punktach sprzedaży.

Za kreację reklamy odpowiada agencja RED8 Advertising, a za jej produkcję Lemon Film i Bites Studio, a za postprodukcję studio Televizor. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski. Za budżet mediowy kampanii odpowiada Havas Media.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764