Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach sprzedaży.
Każdego dnia loterii można wygrać nagrodę główną iPhone’a 11, w specjalnym etui, którego nie powstydziłby się sam Chester. Konsumenci mogą wybrać także nagrody z trzech obszarów tematycznych, o które chcą powalczyć w losowaniu. Muzyczne niespodzianki wybrała Sylwia Lipka, Blowek zachęca do gry o gadżety gamingowe, a Dominik Rupiński rekomenduje nagrody dla wielbicieli mody. A to nie wszystko. W puli nagród znajduje się również 12 nagród specjalnych - pudełek niespodzianek, z gadżetami od influencerów, dzięki którym zwycięzcy będą mogli rozwijać swoje pasje. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić oznaczoną banerem, promocyjną paczkę Cheetos, odszukać kod wewnątrz opakowania i zarejestrować go na stronie Graj z Cheetos.
Muzyczne inspiracje od Sylwii Lipki
Modowe szaleństwo z Dominikiem Rupińskim
Wyprawka dla gamerów od Blowka
Loteria trwa od 3 sierpnia do 30 września 2020 roku.
Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. Za produkcję spotu wideo odpowiada Sputnik Studio oraz LocoMotiv.
Źródło: VMLY&R Poland