logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Spektakularny mural Yves Saint Laurent dla L’Oreal w ścisłym centrum Warszawy

  PR 12.01.2022, przeczytano 908 razy
ilustracjastrzałka

W grudniu 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural luksusowej marki Yves Saint Laurent L’Oreal, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-spektakularny-mural-yves-saint-laurent-dla-l%E2%80%99oreal-w-scislym-centrum-warszawy,394366,artykul.html

W ścisłym centrum przy skrzyżowaniu jednych z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich ulic – Emilii Plater i Świętokrzyskiej, zaprezentowany został spektakularny mural wykonany dla luksusowej, światowej marki kosmetycznej Yves Saint Laurent.

Artystyczny projekt, zrealizowany na powierzchni ponad 370m2, w tętniącym życiem sercu miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie prestiżowych drapaczy chmur Cosmopolitan, Złota 44 oraz InterContinental, oddaje ducha wielkomiejskiego szyku. To wielkoformatowe malowidło zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 100 godzin.

Koncepcja artystyczna oddaje ducha przewodniej idei marki. Zapach wolności jest propozycją dla osób nie bojących się odrzucić codziennych stereotypów i pójść swoją drogą, kierując się własnymi zasadami.

Za realizację wielkoformatowego muralu odpowiada Braughman Group Media, który  jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby antysmogowe.

Źródło: Braughman Group Media Polska Sp. z o.o.

www.braughman.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764