logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Suzuki Boxing Challenge online ze strategią komunikacji od CU

  PR 10.06.2020, przeczytano 1059 razy
ilustracja

Już dziś w Ogólnopolskim Dniu Boksu Olimpijskiego, podjęta zostanie próba ustanowienia rekordu Polski w treningu online. Za komunikacją tego nietypowego i wyjątkowego eventu odpowiada agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-suzuki-boxing-challenge-online-ze-strategia-komunikacji-od-cu,387376,artykul.html

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu,  oraz prowadzi działania outdoorowe oraz w social mediach.

Tym razem opracowała komunikację w mediach społecznościowych wydarzenia Suzuki Boxing Challenge, czyli próby ustanowienia rekordu Polski w liczbie osób uczestniczących w treningu online.

Zajęcia poprowadzą m.in. vice-mistrz olimpijski z Moskwy Paweł Skrzecz oraz trenerzy seniorskich kadr narodowych, a razem z nimi trenować będzie cała bokserska Polska. W evencie może uczestniczyć każdy, nie tylko osoby trenujące boks.

Suzuki Motor Poland ściśle współpracuje z Polskim Związkiem Bokserskim. Jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w tej dyscyplinie, współorganizuje wydarzenia pięściarskie oraz powołało Suzuki Top Team, czyli grupę sportowców, która została objęta wsparciem w przygotowywaniach Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

Suzuki chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję. To przejaw konsekwentnie realizowanej strategii marki: Suzuki Way of Life.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764