Motocykle w specjalnej wersji Travel Pack są wyposażone w dodatkowe akcesoria zwiększające użyteczność i komfort podróżowania. Komunikację nowej edycji motocykli przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
Wersja specjalna Travel Pack jest dostępna w kilku modelach motocykli, dzięki czemu każdy może wybrać maszynę idealnie dopasowaną do swojego charakteru i trybu życia. Klienci, którzy zakupili już motocykl Suzuki mogą dokupić pakiet akcesoriów w promocyjnej cenie – oferta jest korzystniejsza niż w przypadku zakupu pojedynczych elementów.
Reklama jest adresowana do aktywnych mężczyzn w wieku 40-60 lat, fanów motocykli i podróży. Od dziś będzie obecna w prasie, internecie i w mediach społecznościowych.
Za kreację reklam oraz działania w portalach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a zakupem mediów (prasa, internet) na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu, oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland.
Źródło: Communication Unlimited