logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VMLY&R Poland z kampanią Ekonta dla młodych w Mbanku

  PR 17.04.2019, przeczytano 1417 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania reklamującą eKonto, skierowana do osób w wieku 15-20 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, która w estetyce i językiem młodych opowiada o benefitach płynących z posiadania konta w mBanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vmlyandr-poland-z-kampania-ekonta-dla-mlodych-w-mbanku,382133,artykul.html

Kampania jest oparta na serii spotów pokazujących sytuacje z codziennego życia młodych osób. Przydatne są wtedy różne funkcje oferowane przez mBank w ramach eKonta, m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu, sprawdzanie stanu konta w aplikacji mobilnej czy możliwość odkładnia na cele oszczędnościowe przy każdej płatności.

Dla nowych użytkowników eKonta w wieku 18+ dostępna jest promocja "Młodzi mogą więcej", w ramach której po otworzeniu rachunku przysługuje premia do 120 zł: za minimum dwie płatności telefonem, minimum dwa przelewy na numer telefonu oraz posiadanie aktywnego celu oszczędnościowego (te działania należy wykonać do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym założyło się konto). Promocja ruszyła 1 kwietnia i potrwa do 29 sierpnia 2019 roku.

Serię spotów przygotowała agencja VMLY&R Poland. Agencja odpowiada również działania w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, YouTube), kampanię display, outdoor oraz działania z influencerami. Produkcją spotów zajęła się Flota Filmowa, ich reżyserią Państwo Rodzeństwo, a planowaniem i zakupem mediów Mindshare.

Działania prowadzone będą do końca czerwca 2019 roku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764