logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VMLY&R z kampanią marki Cheetos na rynkach EER

  PR 02.03.2021, przeczytano 858 razy
ilustracja

Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vmlyandr-z-kampania-marki-cheetos-na-rynkach-eer,390440,artykul.html

Kukurydza w stylu Cheetos

Znany gepard Chester zdradza recepturę i bez opuszczania domowej kanapy zaprasza całą rodzinę do świata chrupek. Dynamiczna forma spotu pozwala w ekscytujący i wciągający sposób pokazać, jak powstają Cheetos. Goście Chestera mają okazję przejechać się kolejką górską i zajrzeć za kulisy powstawania wychrupistych kukurydzianych przekąsek.

Chester niczego nie robi zwyczajnie

- Jako marka, która w swoim DNA ma psotną zabawę, ważne było dla nas przedstawienie historii powstawania chrupek Cheetos w formie angażującej przygody. Połączyliśmy fantazyjny świat Chestera z rodzinną zabawą. W wesoły i psotny sposób pokazujemy, jak kukurydza przemieniana jest w chrupki, które przybierają zabawne kształty i bez smażenia lądują w paczkach Cheetos. - Canan Harman, East Europe Snacks Category Marketing Manager, PepsiCo Turkey

Ponieważ nie ma innej przekąski o tak zabawnych kształtach, wiele osób zastanawiało się, z czego są zrobione chrupki Cheetos. Ich sekretem jest bowiem kukurydza, która jest zgniatana, formowana i pieczona w piecu. A cała produkcja odbywa się bez smażenia.

Turecka adaptacja spotu:

Polska adaptacja spotu:

Polska adaptacja bumpera:

Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję spotu w reżyserii Julii Rogowskiej odpowiada Papaya Films.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764