logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wstrząśnij Głodem po nagrodę: Loteria od Nav agency i Mint Media

  PR 04.06.2019, przeczytano 1862 razy
ilustracjastrzałka

13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wstrzasnij-glodem-po-nagrode%3A-loteria-od-nav-agency-i-mint-media,382750,artykul.html

Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do zaangażowania, w czym mają pomóc innowacyjne rozwiązania digitalowe. W ramach współpracy, NAV agency opracowała koncepcję kreatywną, key visual, mechanizm działania dedykowanej strony oraz wszystkie projekty graficzne związane z loterią. Agencja odpowiada także za jej kompleksową organizację i obsługę prawną.

Przetwarzanie zgłoszeń loteryjnych odbywa się za pomocą interaktywnej aplikacji mobilnej, zintegrowanej z systemem generowania kodów na paragonach Biedronki. Za tę część projektu odpowiedzialna jest agencja Mint Media.

Pierwszym krokiem, który muszą wykonać klienci chcący wziąć udział w zabawie, jest zakup  produktu Danio o smaku waniliowym w sklepie sieci Biedronka i wpisanie kodu z paragonu na stronie www.wstrzasnijglodem.pl. Następnie, w celu sprawdzenia wygranej, uczestnicy muszą wstrząsnąć swoim telefonem komórkowym. Moment losowania na ekranie smartfona wspierają dodatkowo krótkie i angażujące animacje, które wydłużają czas pobytu użytkownika w aplikacji i zachęcają do powrotu z kolejnymi kodami z paragonów.

- Wykorzystanie nośnika, jakim są dodatkowe wydruki z kodem przy kasie, jest strzałem w dziesiątkę. Sieć Biedronka oferuje bardzo ograniczone wsparcie na poziomie POSM, a w ten sposób uzyskaliśmy dodatkowy, bardzo silny touchpoint, odpowiadający za blisko połowę zgłoszeń od uczestników. Konsument otrzymuje wydruk z kodem i adresem strony zawsze, kiedy spełni warunek zakupowy – nawet jeśli nie wiedział wcześniej o loterii. To w połączeniu z mobilnym charakterem aplikacji, minimalizuje barierę wejścia. Wszystko, co musisz zrobić to wejść na stronę i wpisać kod, bo warunek zakupowy masz już siłą rzeczy spełniony. – komentuje Tomek Seremet z NAV agency.

Dodatkowo, agencje stworzyły dla sieci sklepów bota na Messengerze, który jest skonfigurowany i zintegrowany z platformą wspierająca moderację – NapoleonCat. Zadaniem bota jest informowanie użytkowników odwiedzających fanpage Biedronki o trwającej akcji i zachęcanie ich do wzięcia udziału w zabawie lub przekierowywanie komunikacji bezpośrednio do działu obsługi klienta.

- Biorąc pod uwagę fakt, że coraz więcej użytkowników Internetu korzysta z niego najczęściej na swoich telefonach oraz, iż ponad 65% Polaków posiada smartfona, zdecydowaliśmy się, aby aplikacja była dostępna tylko z poziomu  mobile. Przełożyło się to bezpośrednio na wzrost liczby zgłoszeń, ponieważ duża część losowań jest realizowana od razu tuż po zakupie w sieci Biedronka. – komentuje Piotr Wojtalewicz z Mint Media.

Źródło: NAV agency, Mint Media

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764