logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Zespół Opus B kolejny raz dla marki Biotebal

  PR 10.06.2022, przeczytano 656 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała ogólnopolska kampania Biotebal PLUS włosy, skóra, paznokcie – nowości od marki Biotebal. To kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-zespol-opus-b-kolejny-raz-dla-marki-biotebal,396225,artykul.html

Opus B po raz kolejny stworzył kampanię dla Biotebal, tym razem dla nowości w portfolio marki – suplementu diety Biotebal PLUS. Biotebal PLUS to tabletki z formułą aminokwasów, minerałów i witamin, które wpływają na wygląd włosów, skóry i paznokci.

- Zależało nam na tym, by pokazać szerokie spektrum kobiet, które różni się nie tylko wyglądem fizycznym, czy wiekiem, lecz także oczekiwaniami, jakie kobiety mają względem swojego wyglądu. A Biotebal PLUS został stworzony tak, by odpowiedzieć na większość z nich - tłumaczy Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B

Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo. Za reżyserię spotu odpowiada Monika Kmita.

To kolejna realizacja przygotowana przez Opus B dla marki Biotebal. Poprzednie kampanie ze względu na swoją efektywność zostały nagrodzone srebrnymi statuetkami w konkursie Effie w latach 2018 i 2019.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764