logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Trust Your Glam” – w kampanii od Neonail i Walk Creative

  PR 23.11.2023, przeczytano 658 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nowa kampania NEONAIL z hasłem przewodnim „Trust Your Glam”. Działania są realizowane na kilkunastu rynkach m.in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Walk Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A--_trust-your-glam_-%E2%80%93-w-kampanii-od-neonail-i-walk-creative,402197,artykul.html

Działania pod hasłem „Trust Your Glam” promują osiem nowych kolorów lakierów hybrydowych od NEONAIL z efektem flash, które charakteryzują się świecącymi drobinkami. Głównym elementem kampanii jest spot pokazujący siłę wewnętrznego blasku bohaterek. Inspiracją dla konceptu kreatywnego był trend Sparklecore. To wszystko, czym emanują kobiety, czyli pasja, kreatywność, radość, podkreśla w spocie wyjątkowy efekt flash lakierów NEONAIL. Bohaterki dzielą się pozytywną energią, swobodą oraz inspirują otoczenie. NEONAIL pozwala im błyszczeć jeszcze mocniej: https://www.youtube.com/watch?v=spSG1LBuKN0

W ramach kampanii powstały wersje spotu: 30", 15" oraz 6" a także sesja fotograficzna. Kampania jest widoczna w internecie oraz punktach sprzedaży na kilkunastu rynkach m. in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Turcji. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Walk Creative. Spoty wyprodukował Cheese Film.

Źródło: Walk Creative

walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764