logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Trust Your Glam” – w kampanii od Neonail i Walk Creative

  PR 23.11.2023, przeczytano 453 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nowa kampania NEONAIL z hasłem przewodnim „Trust Your Glam”. Działania są realizowane na kilkunastu rynkach m.in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Walk Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A--_trust-your-glam_-%E2%80%93-w-kampanii-od-neonail-i-walk-creative,402197,artykul.html

Działania pod hasłem „Trust Your Glam” promują osiem nowych kolorów lakierów hybrydowych od NEONAIL z efektem flash, które charakteryzują się świecącymi drobinkami. Głównym elementem kampanii jest spot pokazujący siłę wewnętrznego blasku bohaterek. Inspiracją dla konceptu kreatywnego był trend Sparklecore. To wszystko, czym emanują kobiety, czyli pasja, kreatywność, radość, podkreśla w spocie wyjątkowy efekt flash lakierów NEONAIL. Bohaterki dzielą się pozytywną energią, swobodą oraz inspirują otoczenie. NEONAIL pozwala im błyszczeć jeszcze mocniej: https://www.youtube.com/watch?v=spSG1LBuKN0

W ramach kampanii powstały wersje spotu: 30", 15" oraz 6" a także sesja fotograficzna. Kampania jest widoczna w internecie oraz punktach sprzedaży na kilkunastu rynkach m. in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Turcji. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Walk Creative. Spoty wyprodukował Cheese Film.

Źródło: Walk Creative

walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
Nykiel, Swoboda i Jones w odpowiedniej proporcji dla marki o.b.
Ruszyła nowa kampania Kenvue, właściciela marki o.b. ProComfort, według konceptu opracowanego przez agencję PRO/PORCJA.
Hands Up Confidence - Feeders Agency z kampanią Old Spice
Feeders Agency i Old Spice wystartowały z nową kampanią Hands Up Confidence, kierowaną do pokolenia Z. Kampania podbija charakterystyczny dla Old Spice humor, łącząc markę z festiwalową sceną muzyczną i pasjami Zetek. Dzięki Old Spice, czujesz się pewnie i świeżo bez względu na to, jak długo imprezujesz i podnosisz ręce do góry, kiedy tylko masz na to ochotę.
GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764