logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blowek promuje nowe produkty i ogłasza konkurs

  PR 05.08.2022, przeczytano 1418 razy
ilustracjastrzałka

W sieci Żabka pojawiły się nowe produkty firmy Excellence Cannabis - napoje niegazowane Hemp Tea. Kampanię promocyjną wspiera komunikacyjnie twórca internetowy Karol ‘Blowek’ Gązwa. Premierze produktów towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody - telefon iPhone 13 oraz kolaże tematyczne - wszystkie nagrody z autografem Blowka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/-blowek-promuje-nowe-produkty-i-oglasza-konkurs,396826,artykul.html

Karol ‘Blowek’ Gązwa reprezentowany przez agencję WE!RE Fantasy zaangażował się w kampanię promocyjną nowej linii produktów Hemp Tea produkowanych przez firmę Excellence Cannabis. W efekcie współpracy na Instagramie Blowka pojawił się już w niedzielę, 31 lipca, tematyczny post zapowiadający nowe produkty.

W dniu premiery, 3 sierpnia na kanale YouTube twórcy pojawiło się wideo z lokowaniem produktu, w którym udział wzięli zaproszeni goście min. Iluzjonista Y czy Miejski Drwal.  Cały materiał oparty jest na rywalizacji dwóch drużyn, które reprezentują barwy zgodne z linią kolorystyczną puszek. Materiał został nagrany w siedzibie firmy Excellence Cannabis.

Premierze produktów towarzyszy konkurs dla klientów, w którym do wygrania są cenne nagrody - telefon iPhone 13 oraz  kolaże - wszystkie nagrody są sygnowane marką Hemp Tea oraz autografem Blowka. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić napój Hemp Tea w sieci Żabka, zachować paragon i przesłać zdjęcie z produktem na adres organizatora. Wszystkie informacje o konkursie zawarte są w firmie promującym produkty na kanale Youtube Karola Gązwy.

- Napoje Hemp Tea są dostępne w dwóch wariantach smakowych: mango i malina. Wyjątkowości dodają im ekstrakty z konopi siewnych, czarnej herbaty i chmielu.Zależało nam, aby skład Hemp Tea zawierał dużo soków oraz witamin.  Dzięki temu nie tylko idealnie gaszą pragnienie, ale również dodają energii w ciągu dnia.  Produkty opracowaliśmy z myślą o młodych odbiorcach, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę m.in. z Blowkiem i Iluzjonistą Y. - wyjaśnia Sandra Frątczak, Specjalistka ds marketingu w Excellence Cannabis

Hemp Tea Energia zawiera witaminy B i C, które przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Korzystny efekt wynikający z deklarowanego działania witamin zawartych w produkcie występuje w przypadku spożycia jeden raz dziennie 250 ml napoju. Produkt nie posiada w składzie substancji konopnych CBD ani THC i jest przeznaczony zarówno dla młodszych jak i starszych konsumentów.

Firma Excellence, z której wywodzi się Excellence - Cannabis jest jednym z największych polskich producentów syropów i już od wielu lat dostarcza klientom doskonałe produkty wysokiej jakości. W ofercie posiada linię ekologiczną „bio”, w tym syropy tradycyjne i egzotyczne, soki oraz musy.

Źródło: WE!RE Fantasy

www.werefantasy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764