logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika

  PR 10.10.2024, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji digitalowo-contentowej LiquidThread. Za działania Paid Social i Google Ads odpowiedzialna jest agencja marketingu efektywnościowego Performics.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A--spark-foundry%2C-liquidthread-i-performics-z-projektem-dla-blika,406047,artykul.html

Głównym bohaterem projektu „Bliku w Bloku” jest niespełna trzydziestoletni informatyk, który niesłusznie uważany jest przez sąsiadów za pomysłodawcę BLIKA. Serial jest przykładem na innowacyjne wykorzystanie różnych środków przekazu, służące zwiększeniu świadomość na temat działania płatności BLIK i budowaniu pozytywnych doświadczeń konsumenta z marką. Osią „Bliku w Bloku” są interakcje sąsiedzkie, a całość spaja postać lubianego przez wszystkich Tomka „Bliku” Blikusa, który każdemu pomoże i chętnie wytłumaczy, jak używać BLIKA.

Do projektu zaangażowano aktorów, a także influencerów (m.in. Jakub Geczu Gicz, Lena Zabroś, Tymek Gliszczyński, Natalia Szymaniec, Nicole Węcławiak). Seria składa się z czterech odcinków i jest emitowana na kanale YouTube, a nowe odsłony projektu mają premierę w poniedziałki. Link do pierwszego odcinka: youtu.be/GJxO8jxG6QI 

Projekt wspiera kampania promocyjna w ekosystemie Mety i Demand Gen (Google), która potrwa do końca października. Za strategiczne planowanie kampanii oraz dobór odpowiedniej platformy osadzenia serialu odpowiada agencja Spark Foundry. Za optymalizację działań pod kątem efektywności i zakup mediów odpowiedzialny jest Performics. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja LiquidThread, która odpowiada za egzekucję projektu. Reżyserem serialu jest Sebastian Pańczyk, dom produkcyjny: DOBRO, postprodukcja: Televisor i Ztudio&Burza.

Źródło: Publicis Groupe Polska

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głos marki i piosenka MediaMarkt
MediaMarktSaturn wprowadza kompleksowy branding audio, który uzupełnia design i wzmacnia pozycjonowanie marki
Firma TEBA, dostawca ploterów z 35-letnim doświadczeniem na rynku, wraz z firmą Mimaki Europe, liderem w dziedzinie cyfrowych drukarek atramentowych, organizują Dni Otwarte w dniach 4-6 grudnia w Natolinie k. Łodzi. Tematem przewodnim będzie prezentacja innowacyjnej technologii druku transferowego atramentami pigmentowymi na tekstyliach TRAPIS (Transfer Pigment System). Będzie to...
Targi RetailShow2024 - 20-21 listopada w Centrum EXPO XX
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2024, największa impreza dla przedstawicieli sektora retail w Polsce, odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w warszawskim Centrum EXPO XXI. Podczas dwudniowego wydarzenia zostanie zaprezentowana oferta blisko 200 firm z Polski i ze świata. Centralnym punktem na mapie targów będzie Modelowy Sklep prezentujący najnowsze...
Child grooming w sieci - kampania edukacyjna
W dobie powszechnego dostępu do internetu dzieci narażone są na różne niebezpieczne pułapki, w tym child grooming – zjawisko, które polega na nawiązywaniu kontaktu przez dorosłych z zamiarem wykorzystania seksualnego. To działania, które mogą zaczynać się bardzo niewinnie – od zwykłej rozmowy, przez „przyjazne” wsparcie emocjonalne, aż...
Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB podjął decyzję o powołaniu Rady ds. loterii promocyjnych i audioteksowych. Inicjatywa ta ma na celu zgromadzenie ekspertów i wypracowanie standardów rynkowych w obszarze, który ma istotne znaczenie w działaniach marketingowych wielu marek i firm na polskim rynku..
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764