logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: That One Agency odświeża wizerunek marki Knorr

  PR 30.10.2024, przeczytano 271 razy
ilustracja

Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku popularnego Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek!”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A--that-one-agency-odswieza-wizerunek-marki-knorr,406288,artykul.html

Decyzja o odświeżeniu komunikacji jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów w kategorii instant — Gorącego Kubka Knorr — zapadła w odpowiedzi na zmiany w świadomości konsumentów, jak również szybko zmieniające się gusta młodego pokolenia. Zadaniem agencji było opracowanie strategii i komunikacji łączącej potrzeby starszych i młodszych użytkowników. Efektem jest spot „Robisz się głodny? Robisz gorący kubek!” — w żywiołowy sposób przekazujący myśl kampanii i promujący najpopularniejsze smaki produktu – Barszcz czerwony, Pomidorową z makaronem i Serową z grzankami. Dodatkowo w kampanii pojawia się też nowy smak: 4 sery z grzankami.

Kampania Gorącego Kubka zrealizowana została na dwa rynki – Polskę i Węgry, każdy z nich otrzymał własną wersję językową spotu, bez użycia dubbingu. W adresowanej na rynek węgierski reklamie aktorzy z pomocą trenera lingwistycznego wypowiadali swoje kwestie w języku węgierskim.

Komentuje Michał Kisielewski, Executive Creative Director w That One Agency: „Gorący Kubek to ikona kategorii, ma wiernych użytkowników i musieliśmy znaleźć pomysł, który połączy jego fanów z nowymi konsumentami. Spot, który stworzyliśmy w ekscytujący sposób przekazuje główną myśl kampanii, a jego production value nie odbiega od reklam, które Unilever realizuje na poziomie globalnym. Jesteśmy z niego bardzo dumni zarówno na poziomie kreacji, jak i egzekucji."

Eliza Stankiewicz, Brand Manager Snacking w Unilever dodaje: „Nowa kampania Knorr to kolejny owoc naszej współpracy z That One Agency — w której nie dość, że trafiamy do odbiorców z wyróżniającą się kreacją, to jeszcze robimy to w imponującym tempie. A szybkość reakcji na potrzeby rynku to kluczowa cecha w pracy przy naszym portfolio, którego sukces uzależniony jest przede wszystkim od wpisywania się w dynamicznie zmieniające się oczekiwania konsumentów.”

Kampania Knorr „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek” emitowana jest w postaci spotów w Meta, YouTube, a także jako OOH i DOOH; za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, a zakup mediów powierzono Mindshare.

Źródło: That One Agency

www.thatoneagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
KE promuje praworządność: kampania informacyjna
W Polsce 89 proc. badanych uważa za istotne, by wszystkie państwa członkowskie UE przestrzegały podstawowych wartości Unii, w tym praworządności – wynika z badań Eurobarometru. Choć o łamaniu praworządności w ciągu ostatnich pięciu lat wiele się mówiło, również w Polsce, za dobrze poinformowanych na temat praworządności uważa się 62 proc. Polaków. Komisja...
Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764