Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku popularnego Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek!”
Decyzja o odświeżeniu komunikacji jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów w kategorii instant — Gorącego Kubka Knorr — zapadła w odpowiedzi na zmiany w świadomości konsumentów, jak również szybko zmieniające się gusta młodego pokolenia. Zadaniem agencji było opracowanie strategii i komunikacji łączącej potrzeby starszych i młodszych użytkowników. Efektem jest spot „Robisz się głodny? Robisz gorący kubek!” — w żywiołowy sposób przekazujący myśl kampanii i promujący najpopularniejsze smaki produktu – Barszcz czerwony, Pomidorową z makaronem i Serową z grzankami. Dodatkowo w kampanii pojawia się też nowy smak: 4 sery z grzankami.
Kampania Gorącego Kubka zrealizowana została na dwa rynki – Polskę i Węgry, każdy z nich otrzymał własną wersję językową spotu, bez użycia dubbingu. W adresowanej na rynek węgierski reklamie aktorzy z pomocą trenera lingwistycznego wypowiadali swoje kwestie w języku węgierskim.
Komentuje Michał Kisielewski, Executive Creative Director w That One Agency: „Gorący Kubek to ikona kategorii, ma wiernych użytkowników i musieliśmy znaleźć pomysł, który połączy jego fanów z nowymi konsumentami. Spot, który stworzyliśmy w ekscytujący sposób przekazuje główną myśl kampanii, a jego production value nie odbiega od reklam, które Unilever realizuje na poziomie globalnym. Jesteśmy z niego bardzo dumni zarówno na poziomie kreacji, jak i egzekucji."
Eliza Stankiewicz, Brand Manager Snacking w Unilever dodaje: „Nowa kampania Knorr to kolejny owoc naszej współpracy z That One Agency — w której nie dość, że trafiamy do odbiorców z wyróżniającą się kreacją, to jeszcze robimy to w imponującym tempie. A szybkość reakcji na potrzeby rynku to kluczowa cecha w pracy przy naszym portfolio, którego sukces uzależniony jest przede wszystkim od wpisywania się w dynamicznie zmieniające się oczekiwania konsumentów.”
Kampania Knorr „Robisz się głodny? Robisz Gorący Kubek” emitowana jest w postaci spotów w Meta, YouTube, a także jako OOH i DOOH; za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, a zakup mediów powierzono Mindshare.
- Link do spotu: https://youtu.be/MlghDlfC7u8?si=ix1EzEZ-5sXrPTbm
Źródło: That One Agency