Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała apkę Grill-Buddy dla grillitarian. Z jej pomocą Migros, największa sieć w Szwajcarii chce dotrzeć do miłośników dań z rusztu i zachęcić ich do grillowania i rozmów na ten temat.
Nieważne czy wegetarian czy mięsożerców - wszystkich łączy miłość do grilla, a każde przyjęcie na w ogrodzie, może łączyć indywidualne zasady i różne gusta. A Szwajcarzy jak Polacy lubią grillować. Mając smartfon w kieszeni spodni, w apce, która jest sercem kampanii znajdą wskazówki, przepisy i inspiracje. Mogą też korzystać z party plannera, który pozwala planować co kupić na barbecue, rozbudowany timer, który podpowie jak długo grillować, wziąć udział quizach z nagrodami. Przez cały sezon grillowy, content jest rozwijany i uzupełniany co tydzień - zmienia się bieżąca tematyka, wideo, część tekstów, grafik. Promowane są inne treści, przepisy i produkty pasujące do tematyki.
Aplikację internetową 180 przygotowała, zgodnie z najnowszymi trendami, w technologii PWA (Progressive Web Application). Jest dostępna w wersji zarówno na urządzenia stacjonarne jak i smartfony, co pozwala korzystać z niej właściwie bez ograniczeń. Strony z przepisami są dostępne w mgnieniu oka - wczytywanie jest skrócone do minimum dzięki zastosowaniu technologii Google AMP.
Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt