logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: 180heartbeats + Jung v Matt i cyfrowy kumpel do grilla dla Szwajcarów

  PR 22.07.2019, przeczytano 875 razy
ilustracja

Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała apkę Grill-Buddy dla grillitarian. Z jej pomocą Migros, największa sieć w Szwajcarii chce dotrzeć do miłośników dań z rusztu i zachęcić ich do grillowania i rozmów na ten temat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-i-cyfrowy-kumpel-do-grilla-dla-szwajcarow,383321,artykul.html

Nieważne czy wegetarian czy mięsożerców - wszystkich łączy miłość do grilla, a każde przyjęcie na w ogrodzie, może łączyć indywidualne zasady i różne gusta. A Szwajcarzy jak Polacy lubią grillować. Mając smartfon w kieszeni spodni, w apce, która jest sercem kampanii znajdą wskazówki, przepisy i inspiracje. Mogą też korzystać z party plannera, który pozwala planować co kupić na barbecue, rozbudowany timer, który podpowie jak długo grillować, wziąć udział quizach z nagrodami. Przez cały sezon grillowy, content jest rozwijany i uzupełniany co tydzień - zmienia się bieżąca tematyka, wideo, część tekstów, grafik. Promowane są inne treści, przepisy i produkty pasujące do tematyki.

Aplikację internetową 180 przygotowała, zgodnie z najnowszymi trendami, w technologii PWA (Progressive Web Application). Jest dostępna w wersji zarówno na urządzenia stacjonarne jak i smartfony, co pozwala korzystać z niej właściwie bez ograniczeń. Strony z przepisami są dostępne w mgnieniu oka - wczytywanie jest skrócone do minimum dzięki zastosowaniu technologii Google AMP.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764