logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: 180heartbeats + Jung v Matt i cyfrowa transformacja marki Reka

  PR 27.08.2020, przeczytano 841 razy
ilustracja

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT we współpracy z JvM Tech w Zurychu przeprowadziła cyfrową transformację Reka, szwajcarskiego lidera branży turystycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-i-cyfrowa-transformacja-marki-reka,388229,artykul.html

Reka.ch to w Szwajcarii numer jeden jeśli chodzi o organizację wakacji czy czas wolny. Zrzesza około 500 najważniejszych szwajcarskich firm, m.in: ABB, AXA, Credit Suisse, Swiss Post, Swiss Commercial Association, Novartis, Raiffeisen, Roche, SBB, Swiss National Bank, Swatch Group, Swiss Life, Syngenta, UBS. Należą do niej także najpopularniejsze ośrodki wypoczynkowe czy hotele znane turystom na całym świecie. 

Reka.ch powierzyła agencjom 180heartbeats + JUNG v MATT i JvM Tech największe digitalowe przedsięwzięcie w swojej blisko stuletniej historii. Projekt zakładał digital rebranding strony Reka.ch, która jest głównym kanałem komunikacji marki oraz cyfryzację procesów: online onboardingu i marketingu usług. W ramach prac zintegrowano dotychczas rozproszone systemy w jeden wspierający sprzedaż i obsługę klienta. Tym samym połączono dwa główne kanały biznesowe: Reka-Geld (służy do obsługi potrzeb podróżujących i prezentacji oferty dedykowanych metod płatności klienta) oraz Reka-Ferien (dedykowany wypoczynkowi i usługom związanym z obiektami turystycznymi). Dzięki temu usprawniono i uproszczono obsługę klientów, którymi są zarówno użytkownicy indywidualni, pracodawcy jak i usługodawcy. Dodano do tego także rozwiązania pozwalające kalkulować i wyszukiwać oferty oraz prezentujące usługodawców. Obecnie trwają jeszcze prace nad kolejnymi innowacjami m.in. rozszerzenie funkcjonalności mapy-katalogu Reka Guide, pozwalającego na łatwe wyszukiwanie informacji przez klientów indywidualnych. 

ilustracjastrzałka

- Prace nad stroną Reka.ch obejmowały także współpracę z wieloma dostawcami realizującymi równocześnie przebudowę innych usług klienta - wyjaśnia Adrian Jaskulski, technology project manager w 180heartbeats + JUNG V MATT. - Wymagały dobrej komunikacji i organizacji na poziomie developmentu poszczególnych usług składowych, które były integrowane w ramach nowo powstającej platformy. Był to również pierwszy tak duży projekt technologiczny klienta. Wymagał więc sporo wysiłku w wielu obszarach komunikacji i organizacji, a także wdrożenia nowych narzędzi i przekonania klienta do zwinnego workflow, charakterystycznego dla projektów technologicznych i który jest standardem w naszym zespole - dodaje.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764